PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop na stazu - czy potrzebne jakies papierki?

  • 1. Data: 2006-07-28 16:26:06
    Temat: Urlop na stazu - czy potrzebne jakies papierki?
    Od: r...@g...com

    Witam!

    Pracuje obecnie na stazu w sklepie komputerowym i mam pytanie
    odnosnie urlopu. Czy biorac urlop wystarczy uzgodnic to z
    przelozonym w firmie (i odpowiednie uwzglednienie dni wolnych na
    liscie obecnosci), czy potrzebna jest jeszcze jakas dodatkowa zabawa
    papierkowa z Urzedem Pracy?

    Z góry dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam :)

    --
    Przemyslaw "Soulburner" Rel
    www.tragedy.ovh.org

  • 2. Data: 2006-07-30 15:10:10
    Temat: Re: Urlop na stazu - czy potrzebne jakies papierki?
    Od: d...@v...pl

    Witam,
    nie potrzeba żadnych podań ani papierków. Nieobecność zaznaczasz tylko na liście
    obecnośći.
    Pozdrawiam
    Była stażystka.