PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci???

  • 11. Data: 2005-04-29 11:37:41
    Temat: Re: Zlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci???
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-04-29, HERAKLES <h...@b...pl> wrote:
    > Płatne smsy!
    Jaja sobie robisz, nie? Połowę przychodów na dzieńdobry pożre Ci lichwiarska
    prowizja dla operatora :>

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Czesiu: Dlaczego wypiłaś cały dzbanek herbaty?
    Croolik: Bo był.

  • 12. Data: 2005-04-29 11:39:14
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-04-29, Immona <c...@W...zpds.com.pl> wrote:
    > Ew. wyjsciem by moglo byc skrzykniecie kilku osob, z ktorych kazda ma pomysl
    > na swoj maly zarobek i zalozenie firmy razem, w formie np. spolki - oplaty
    > przypadajace na firme bylyby podzielone miedzy zarobki poszczegolnych osob i
    > przy odpowiedniej ilosci tych osob daloby sie je jakos uniesc.
    ZUS i tak każdy płaci osobno. A to właśnie składki generują największy
    koszt.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    szybszy niz najwyzszy budynek... inteligentniejszy od kuli w locie...
    /yacoob/

  • 13. Data: 2005-04-29 11:39:19
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Artur R. Czechowski [Fri, 29 Apr 2005 11:37:41 +0000 (UTC)]:

    > Jaja sobie robisz, nie? Połowę przychodów na dzieńdobry
    > pożre Ci lichwiarska prowizja dla operatora :>

    ..a polowe z tego co zostanie -- posrednik... ;>

    Kira

  • 14. Data: 2005-04-29 11:44:11
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Krzysztofsf [Fri, 29 Apr 2005 13:22:46 +0200]:

    > 1 - to za male pieniadze na takie manewry (podatki + zusy
    > przy umowie zleceniu) - ewentualnie na sam podatek by moze
    > starczylo.

    Umowa o dzielo. Umiejetnie ujeta. Koszta calkiem sensowne.

    > 2 - firma "posredniczaca" moze po jakim takim okrzepnieciu
    > uslug (caly czas na poziomie ponizej oplacenia zus i kosztow
    > wylacznie z tego) przejac sprawe - nie znam nikogo na tyle,
    > zby byc go pewnym.

    A to juz kwestia nie tyle zaufania, co papierkologii.

    Mozesz tez szukac firmy, ktora prowadzi tak diametralnie
    inna dzialalnosc, ze za te 2KPLN nie bedzie im sie chcialo
    pakowac w Twoja dzialke.

    Ogolnie, wszystko jest do zrobienia. Ale ja tego oczywiscie
    wcale nie sugeruje, bo roznie jest z legalnoscia tegoz... ;>

    Kira

  • 15. Data: 2005-04-29 11:46:29
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 29 Apr 2005 11:39:14 +0000 (UTC), Artur R. Czechowski
    <a...@h...pl> napisał:

    > ZUS i tak każdy płaci osobno. A to właśnie składki generują największy
    > koszt.
    >
    > Pozdrawiam
    > Czesiu

    W dodatku sprawa jest naprawde mala i niszowa.
    Sadze, ze byloby zainteresowanie, ale nie wieksze niz wspomniane wplywy.
    Ilosc ewentualnych chetnych i ich mozliwosci nabywcze wykluczaja
    rozdmuchanie sprzedazy.

  • 16. Data: 2005-04-29 11:47:42
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    > ZUS i tak każdy płaci osobno. A to właśnie składki generują największy
    > koszt.

    Ale wtedy nie placi kazdy 700 zl, jak osoba prowadzaca samodzielnie DG.

    Jest oczywiscie ta kombinacja, legalna do 2007, ze zaklada sie DG, zatrudnia
    u kogos na umowe -zlecenie na mala kwote i zglasza sie jego jako
    podstawowego platnika skladek; wtedy z ZUSu z DG placi sie zdaje sie tylko
    zdrowotne czy zdrowotne i cos, w kazdym razie wychodzi jakies 200 zl. ZUS o
    tej mozliwosci wie, ale nie moze nic zrobic, bo przegapili luke przy
    tworzeniu przepisow. Tyle, ze to w tej chwili jest na krotka mete, bo
    przygotowuja sie do zmiany tych przepisow.

    I.

  • 17. Data: 2005-04-29 11:48:55
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Artur R. Czechowski napisał :

    > Jaja sobie robisz, nie? Połowę przychodów na dzieńdobry pożre Ci
    > lichwiarska prowizja dla operatora :>
    >
    > Pozdrawiam
    > Czesiu
    Pewnie a w przeciwnym przypadku całość zeżre zus. Możecie se dyskutować, że
    nie można ale oto rozwiązanie że można, jak znasz lepsze rozwiązanie dla
    tego gościa to wypowiedz się sensowniej.
    --
    _____________________________

  • 18. Data: 2005-04-29 11:49:09
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Fri, 29 Apr 2005 13:16:57 +0200, Krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > K...aaa to jest cyrk, ze albo zebrac czy umierac, albo robic pozadny
    > szmal.
    > Nic posrodku, dla obslugi naprawde nieduzych wplywow.

    Mam DOKŁADNIE ten sam problem...
    Będę oczywiście przestępcą podatkowym, na lewo wszystko, czekam, aż mnie
    skur...le zamkną. Nie poszedłem do ich pierd... urzędów po zasiłek, bo
    sram na ich łaskę i papierkologię.
    No, k..wa, przyjdzcie.

    (aha, rozwieszam swoje wlasne ogloszenia, na drewnianych slupach
    nalezących do mojej byłej firmy :) )

    --
    Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 19. Data: 2005-04-29 11:51:14
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    "HERAKLES" <h...@b...pl> wrote in message
    > Płatne smsy!

    A ile on z tego dostanie - 30% kwoty?

    pozdrawiam
    Zbyszek

  • 20. Data: 2005-04-29 11:52:34
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 29 Apr 2005 13:46:29 +0200, Krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

> [...]
    > Sadze, ze byloby zainteresowanie, ale nie wieksze niz wspomniane wplywy.
    > Ilosc ewentualnych chetnych i ich mozliwosci nabywcze wykluczaja

    Zyc sie odechciewa...
    W dodatku boje sie jakiejkolwiek wstepnej proby na dziko, poniweaz
    niestety tak juz jest, ze grube przekrety uchodza bezpiecnzie, a taki gosc
    jak ja bylby dorwany przez us i zus i naliczony na sto lat wstecz.
    A to cholerstwo zeby zaczelo funkcjonowac i ludzie chcieli skorzystac musi
    niestety byc naglasniane i reklamowane oraz widoczne w jakims w miare
    ruchliwym punkcie miasta :(((((.
    leniwi ci bezrobotni - pracowac im sie nie chce.....