PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowy

  • 1. Data: 2005-04-29 13:47:05
    Temat: Umowy
    Od: d...@p...onet.pl

    Witam

    Bylbym wdzieczny za podanie stron www gdzie mozna poczytac o wszelkiego rodzaju
    umowach pracy.

  • 2. Data: 2005-04-29 13:59:30
    Temat: Re: Umowy
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia 29 Apr 2005 15:47:05 +0200, <d...@p...onet.pl> napisał:

    > Witam
    >
    > Bylbym wdzieczny za podanie stron www gdzie mozna poczytac o wszelkiego
    > rodzaju
    > umowach pracy.

    Ech... google. Naprawdę.

    --
    Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 3. Data: 2005-04-29 21:32:40
    Od: d...@p...onet.pl

    > Ech... google. Naprawdę.

    a mialem dodac, ze wszystko oprocz google :)

    no ale jezeli juz tak to polecasz to nie mam innego wyjscia :)

    "dzieki" :)