PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop bezplatny

  • 1. Data: 2005-04-29 09:14:53
    Temat: Urlop bezplatny
    Od: zch28 <z...@w...pl>

    Z góry przepraszam jeśli było ale mam małe spięcie z pracodawcą i
    potrzebuje szybkiej odpowiedzi.
    Jak większość miałem dzień pogrzebu Papieża wolny i cały czas byłem
    przekonany że będzie to dzień z mojego urlopu.
    Nagle szef zmienił zdanie i postanowił potraktować ten dzień jako wolny
    niepłatny.
    (chce przyoszczędzić bo za wiele roboty nie ma - drukarnia)
    Jak to się ma do kodeksu. Czy pracodawca może sobie nagle wymyślić że w
    tym tygodniu firma nie pracuje i wszyscy mają urlop bezpłatny. Oczywiście
    dotyczy umowy o pracę na czas nieokreslony.

    Pozdrawiam
    zch28___wp.pl

    PS. A jak bym jeszcze w tym dniu był na zwolnieniu lekarskim? - tak się
    niestety złożyło (Ale mieszam :-)