PracaGrupypl.praca.dyskusje › zabranie premii uznaniowej

  • 1. Data: 2005-04-29 08:15:24
    Temat: zabranie premii uznaniowej
    Od: "marcin" <m...@p...fm>

    witam,
    moze ktos wie jak to jest z premia uznaniowa czy pracodawca moze ja zabrac
    bez pisemnego uzasadnienia?

  • 2. Data: 2005-04-29 08:22:13
    Temat: Re: zabranie premii uznaniowej
    Od: BbT <b...@h...mala_pulapka_do_usuniecia.pl>

    marcin napisał(a):
    > witam,
    > moze ktos wie jak to jest z premia uznaniowa czy pracodawca moze ja zabrac
    > bez pisemnego uzasadnienia?

    Pomysl logicznie. Uznanie = zadowolenie z wynikow pracownika.
    Premia uznaniowa = premia za zaslugi.
    Brak zaslug = brak premii. Nie myl premii uznaniowej z premia regulaminowa.

    --
    Pozdrawiam: BbT

  • 3. Data: 2005-04-29 08:51:03
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 29 Apr 2005 10:15:24 +0200, "marcin"
    <m...@p...fm> zakodował:

    >moze ktos wie jak to jest z premia uznaniowa czy pracodawca moze ja zabrac
    >bez pisemnego uzasadnienia?

    Zabrać - nie bardzo. Ale może nie przydzielić - wg uznania (jak sama
    nazwa wskazuje).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2005-04-29 19:10:38
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Pięknego dnia Fri, 29 Apr 2005 10:15:24 +0200, "marcin"
    > <m...@p...fm> zakodował:

    > Zabrać - nie bardzo.

    Hyhyhy, pracodawca, w dresie i z bejsbolem czycha za rogiem i odbiera
    pracownikom premie ;-)

    BP, MSPANC

    sz.