PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci???

  • 31. Data: 2005-04-30 17:49:16
    Temat: Re: Zlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci???
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2005 15:53:04 +0200, Immona
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał:

    > U?ytkownik "T.Omasz" <t...@f...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > czytuj www.zporr.gov.pl
    >
    > I.

    Dzielkuje wszystkim za wypowiedzi.
    Teraz sie zastanawiam.
    Szkoda, ze moj pomysl nie przyszedl mi wczesniej, gdy mialem zaplecze
    finansowe.
    Pomysl zbyt nikly, zeby ustawic sei po prosbie zeby dostac pomoc na
    otwarcie dzialalnosci, gdyz nie pokryje jej kosztow, a jednoczesnie jakies
    fundusze bede musial wykombinowac, zeby ruszyc w obojetnie jakiej formie.
    Szkoda, ze zamiast zapomog na otwarcie dzialalnosci nie wprowadzono ulgi w
    postaci rocznego bezzwrotnego zwolnienia z zus przy otwieraniu
    dzialalnosci przez bezrobotnego.
    A tak oprocz kombinowania ze zdobyciem pieniedzy na rozruch, trzeba
    jeszcze kombinowac zeby schowac sie przed przepisami.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 32. Data: 2005-04-30 17:52:14
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > A tak oprocz kombinowania ze zdobyciem pieniedzy na rozruch, trzeba
    > jeszcze kombinowac zeby schowac sie przed przepisami.

    A moze wez i pomysl, jak rozwinac ten pomysl w taki, ktory bedzie przynosil
    zyski pozwalajace na oplacenie ZUSu?
    Niewiele napisales o samym pomysle, ale np. trafic z oferta rowniez do
    innych miast, nie tylko lokalnie, albo wymyslic jeszcze jakies
    komplementarne uslugi, ktore moglbys wykonywac poza tym - szersza oferta,
    wieksze przychody etc.
    Jesli chcesz mojego udzialu w burzy mozgow na ten temat i nie boisz sie, ze
    Ci ten pomysl ukradne, to pisz na priva, o co dokladnie chodzi, a zobacze,
    czy da sie cos "rozszerzajacego" wymyslic.

    I.

  • 33. Data: 2005-04-30 18:09:16
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2005 19:52:14 +0200, Immona
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał:

> [...]
    > Ci ten pomysl ukradne, to pisz na priva, o co dokladnie chodzi, a
    > zobacze,
    > czy da sie cos "rozszerzajacego" wymyslic.

    Ja też mogę? W zamian wyślę Ci wreszcie screenshoty, jak poprawnie
    skonfigurować OE do uzywania w usenecie ;)
    (żartowałem, mój pomysł http://t.omasz.prv.pl/idea.pdf nie wymaga większej
    kreatywności niż moja własna, kapitału na tym etapie też, a screenshoty
    wyślę Ci i tak :) )

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 34. Data: 2005-04-30 18:26:01
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2005 20:09:16 +0200, T.Omasz <t...@f...pl>
    napisał:

> [...]
    > (żartowałem, mój pomysł http://t.omasz.prv.pl/idea.pdf nie wymaga
    > większej kreatywności niż moja własna, kapitału na tym etapie też, a

    Napisz cos na moje konto, bo nie mam natchnienia, zeby rozgryzac Twoj
    antyspam.
    Przy okazji, za oe dziekuje - uzywam M2 ;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 35. Data: 2005-04-30 18:34:33
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2005 20:26:01 +0200, krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > Napisz cos na moje konto, bo nie mam natchnienia, zeby rozgryzac Twoj
    > antyspam.
    > Przy okazji, za oe dziekuje - uzywam M2 ;)

    Hm, ja wiem, czego Ty uzywasz, ale odpisywalem Immonie :)
    A moj antyspam... no coz, to znaczy ze bede go (znaczy antyspam) musial
    zmodyfikowac ;)

    A poza tym, gdybys zajrzal do pdfa wskazanego przeze mnie, napisalbys na
    adres w nim podany bez antyspamu :)

    --
[...]
    <priv: gdy na gazeta.pl pytano o login, wybralem "t.omasz">

  • 36. Data: 2005-04-30 18:54:40
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2005 20:34:33 +0200, T.Omasz <t...@f...pl>
    napisał:

    > Hm, ja wiem, czego Ty uzywasz, ale odpisywalem Immonie :)

    A to przepraszam, nie zrozumialem co to znaczy "ja tez moge", odnioslem
    wrazenie, ze doklejasz sie do jej propozycji.

    > A moj antyspam... no coz, to znaczy ze bede go (znaczy antyspam) musial
    > zmodyfikowac ;)

    Nie przejmuj sie, moze mam za niskie IQ

    > A poza tym, gdybys zajrzal do pdfa wskazanego przeze mnie, napisalbys na
    > adres w nim podany bez antyspamu :)

    jak wspomnialem, nie uzywam oe i ewentualne info na jego temat
    zainteresuje mnie dopiero, gby bill wypusci nowa wersje, ktore bedzie za
    uzytkownika prala i prasowala itp. ;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 37. Data: 2005-04-30 18:55:47
    Od: "T.Omasz" <t...@f...pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2005 20:54:40 +0200, krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > jak wspomnialem, nie uzywam oe i ewentualne info na jego temat
    > zainteresuje mnie dopiero, gby bill wypusci nowa wersje, ktore bedzie za
    > uzytkownika prala i prasowala itp. ;)

    jeszcze raz, po kolei, chronologicznie, wszystkie kontrowersyjne momenty:
    1) Immona - do Ciebie: pisz na priva, może pomogę
    2) Ja - do Immony: mogę też napisać na priva o moim pomysle? (przy okazji
    pomoge Ci z OE)
    3) Ty - do mnie: nie mogę rozkminić Twojego antyspamu
    4) Ja - do Ciebie: zmienie antyspam na jaśniejszy, a poza tym pod adresem
    www ktory podalem w 2) (t.omasz.prv.pl/idea.pdf) jest podany moj inny
    adres emailowy, otwartym tekstem.

    --
    <prywatnie pisz: t.omasz@gążętą.pl>

  • 38. Data: 2005-04-30 19:19:34
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2005 20:55:47 +0200, T.Omasz <t...@f...pl>
    napisał:

> [...]
    > 4) Ja - do Ciebie: zmienie antyspam na jaśniejszy, a poza tym pod
    > adresem www ktory podalem w 2) (t.omasz.prv.pl/idea.pdf) jest podany moj

    Bardzo ladnie to usystematyzowales.
    Ech...zeby nam ktos placil wierszowke za te posty na newsach, to by bylo
    piknie ;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 39. Data: 2005-04-30 19:21:32
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 1) Immona - do Ciebie: pisz na priva, może pomogę
    > 2) Ja - do Immony: mogę też napisać na priva o moim pomysle? (przy okazji

    Tzn. chcesz o nim pisac do mnie czy do Krzysztofa? Ale zamieszanie :)

    > 4) Ja - do Ciebie: zmienie antyspam na jaśniejszy, a

    BTW Twoja sygnaturka przekracza kanoniczna dlugosc 4 linii.

    I.

  • 40. Data: 2005-05-13 09:39:01
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

    >2. Obecnie wchodzi nowy projekt finansowany z funduszy europejskich:

    czy to przypadkiem nie o tym tu ogolnie wspominaja??
    www.fea.pl

    CanoE
    www.ap.end.pl