PracaGrupypl.praca.dyskusjeZlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci??? › Re: Zlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci???
    From: "T.Omasz" <t...@f...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zlecenia od osob prywatnych - jak bez dzialalnosci???
    Date: Fri, 29 Apr 2005 13:49:09 +0200

    Dnia Fri, 29 Apr 2005 13:16:57 +0200, Krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    > K...aaa to jest cyrk, ze albo zebrac czy umierac, albo robic pozadny
    > szmal.
    > Nic posrodku, dla obslugi naprawde nieduzych wplywow.

    Mam DOKŁADNIE ten sam problem...
    Będę oczywiście przestępcą podatkowym, na lewo wszystko, czekam, aż mnie
    skur...le zamkną. Nie poszedłem do ich pierd... urzędów po zasiłek, bo
    sram na ich łaskę i papierkologię.
    No, k..wa, przyjdzcie.

    (aha, rozwieszam swoje wlasne ogloszenia, na drewnianych slupach
    nalezących do mojej byłej firmy :) )

    --
    Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur