PracaGrupypl.praca.dyskusjeZgodzic sie czy nie? › Re: Zgodzic sie czy nie?
    From: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zgodzic sie czy nie?
    Date: Thu, 22 Aug 2002 13:28:55 GMT

    Czesc

    >N apewno o to mi chodziło - ponieważ zachowujesz się poniżej poziomu, mozesz
    >też byc tak potarktowany

    >Bo nei lubie jak ćwierćinteligenci i półidioci piszą zeby pisać, nie czytają
    >postów do których niby się ustosunkowują, są bezczelni i źle wychowani.

    No wlasnie.
    Nie ma sie czego wstydzic, kazdy ma jakies problemy!
    Moim zdaniem, choc ta "terapia grupowa" jest relatywnie tania (30gr za
    impuls), to jednak na twoim miejscu nie zalowalbym pieniazków na
    specjaliste.
    Chyba ze chcesz sie tak szarpac cale zycie...
    :(

    "Powrotu do domu"
    Zyczy Artur

    PS
    Jesli bede mógl Ci jeszcze w czyms pomoc, wal smialo.