PracaGrupypl.praca.dyskusjeZgodzic sie czy nie? › Re: Zgodzic sie czy nie?
  • Data: 2002-08-23 12:22:59
    Temat: Re: Zgodzic sie czy nie?
    Od: "Tytus" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niejaka Lia była uprzejma napisać coś takiego:

    > No co ty, wiesz jak we mnei się zgotowało wczoraj jak to zobaczyłam.

    Oj wiem. We mnie też.

    > Ziólka dobra rzecz, ale pewny jestes ze potrzebne :)

    Oj jak tak dalej pójdzie, to chyba będę musiał stawiać kubek z ziółkami obok
    monitora i przed wejściem na grupę łyknę sobie z niego. Bo to nie pierwszy
    (a i pewnie nie ostatni) taki nawiedzony gość, który uważa, że jest
    najmądrzejszy na świecie i wszystkim tą (nie)prawdę próbuje wmówić. A co
    najgorsze zdarza się po kilku takich na grupę... to smutne.
    Tytus

    "Gdybyś miał wszystko, gdzie byś to pomieścił?"