PracaGrupypl.praca.dyskusjeZgodzic sie czy nie? › Re: Zgodzic sie czy nie?
  • Data: 2002-08-22 13:13:39
    Temat: Re: Zgodzic sie czy nie?
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski) szukaj wiadomości tego autora

    Czesc
    >Tak poza tym przed chwilą przejrzałam posty reszty z tzw wielkiej siódemki,
    >w żadnym nei jest napisane to co insynuujesz.
    >Tak więc daruj sobie trud zrozumienai mojej poprzedniej odpowiedzi, bo i tak
    >nie bedziesz w stanie jej pojąć
    >BTW urojenia nalezy leczyć psychiatrycznie, mogą być groźne dla życia.
    >A pomówienia są karalne.
    >Lia

    Co moze robic informatyk w polskich "super skomputeryzowanych"
    szkolach?
    Administrowanie pracowniami komputerowymi lezy raczej w gestii
    nauczyciela informatyki.
    Wiec informatyk pracujacy w szkole => nauczyciel informatyki.
    Tobie "sumieniu wielkiej 7mki" radze przesiadke na jakis wenezuelski
    serial, zamiast nerwowego usenetu

    Zdrowia zyczy
    Artur