PracaGrupypl.praca.dyskusjeZgodzic sie czy nie? › Re: Zgodzic sie czy nie?
  • Data: 2002-08-23 09:17:05
    Temat: Re: Zgodzic sie czy nie?
    Od: "Seweryn" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niejaki artur dyksinski był uprzejmy napisać coś takiego:

    > [ciach]
    > [ciach]
    >
    > Wiesz co? Staram się opanować nerwy, więc powiem krótko: Wal się na ryj!
    > Jesteś chamem, gburem i zarozumiałym, niedomytym końskim zwisem.
    > A co do odszczekiwania mój drogi, to _moje_ poglądy sa _MOIMI_ poglądami i
    > to co mówię, to _moje_ zdanie. Możesz się z nim nie zgodzić, ale to nie
    > powód żeby mnie (czytaj Nas, tzn. Wielką 7mkę ;-)) obrażać.
    > Aha, PLONK!
    > --
    > Nie pozdrawiam AD, a reszę z całego serca
    > Tytus

> [...]

    Witam ponownie.
    Widze ze rozpetalem burze. Ale dzieki wszystkim za opinie. Prawde mowiac
    chce podziekowach Lia i innym. Natomiast powiem szczerze ze nie zrozumialem
    wypowiedzi p. Artura.
    Widocznie jest tak przeuczony ze jego wywody przekraczaja zrozumienie textu
    normalnym ludziom. A moze ja jestem debilem mimo ze z matura.
    Pozdrowka
    Seweryn