PracaGrupypl.praca.dyskusjeZgodzic sie czy nie? › Re: Zgodzic sie czy nie?
  • Data: 2002-08-23 09:37:23
    Temat: Re: Zgodzic sie czy nie?
    Od: "Lia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przepraszam wszystkich (oprócz AD oczywiście), że sie uniosłem. Ale jak
    > czytam posty takich ludzi to mnie krew zalewa i nie moge się opanować.
    Może
    > siakieś ziółka zacznę pić...
    > --
    > Pozdrawiam
    > Tytus

    No co ty, wiesz jak we mnei się zgotowało wczoraj jak to zobaczyłam.
    Przeciez to prostak i cham niedouczony, prowokator, pseudointeligent. I
    jeszce do błędu sie nei umie przyznac, jak mu je wypunktują. Odszczekac tez
    nie umie - widac nie te npoziom rozwoju ewolucyjnego :)
    Ziólka dobra rzecz, ale pewny jestes ze potrzebne :)
    Pzdr
    Lia