PracaGrupypl.praca.dyskusjeZgodzic sie czy nie? › Re: Zgodzic sie czy nie?
    From: "Lia" <L...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zgodzic sie czy nie?
    Date: Thu, 22 Aug 2002 13:54:40 +0200
    Sender: i...@p...onet.pl@batnet.futuro.pl

    skutkiem ekspozycji na
    > totalna glupote wypowiedzi przedmówców...
    > Moze mnie cos ominelo, ale czy zawód nauczyciela to:
    > -zsyp na nieudaczników zyciowych?
    > -forma "sekretynkowania", które nie wymaga zadnej wiedzy/
    > umiejetnosci?
    > -przeczekalnia recesji?
    > Reprezentanci takiego postrzegania tego zawodu (Lia, Tytus, Samotnik,
    > ErkA, Sebol, wally, Kama -cale siedem osób) zasluguja na (?ponowna?)
    > edukacje siebie i swojego potomstwa u takich wlasnie nauczycieli.

    O mój drogi!!!! Widać to Ty kończyłeś nie takie szkoły jak trzeba, czytać
    Cię nie nauczyli, i rozumiec tego co inni piszą też nie.
    Ja nawet nie wspomniałąm słówka o zawodzie nauczyciela, gdyż jasne dl amnei
    było ze pytający nauczycielem nię będzie - o ile mi wiadomo do tego
    potzrebny jest mgr przed nazwiskiem.
    Napisałąm co następuje:
    "Weź pracę, bo jak wiadomo siedzenie na bezrobociu prowadzi do wyuczonej
    bezradności, a to jest DUZY problem\
    A poza tym chyba lpeiej pracowac - zawzse to nowe doswiadczenie, nowy wpisdo
    CV, kontakt z ludźmi.".
    Nie widzę odniesienia do zawodu nauczyciela - ale może ja nie wiem co piszę,
    albo nie widzę tego co piszę.
    poradziąłm pytającemu by prace przyjął, nei mowiać czy jest on aambitna, czy
    nie, dobar czy zła, tylko mówiąć ze jakaklwiek praca jest lepsza niz
    siedzenie i patrzenie w sufit.
    Więć opamiętaj się!!! Pomyśl o czym piszesz i kogo obrażasz. I nie zdziw się
    jeśli ktoś tak potraktuje Ciebie, bo będziesz tarktowany w sposób w jaki
    pozwalasz się traktowaći na jaki zasługujesz!!!
    Lia