PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zdalna praca za granicą

  • 1. Data: 2004-08-09 21:36:17
    Temat: Zdalna praca za granicą
    Od: iwc1a <i...@N...o2.pl.DELETE.THIS>

    Mam pytanko. Jak wygląda sprawa pracy przez internet ale dla pracodawcy
    za granicą. Chodzi mi o to jak rozlicza sie potem dochody, podatki itp.
    Czy jest jakaś umowa którą można zawrzeć z takim pracodawcą i żeby ona
    była u nas legalna ?

    --
    Pozdrowionka :D
    Iwonka

  • 2. Data: 2004-08-09 21:39:41
    Temat: Re: Zdalna praca za granicą
    Od: "BlackAngel" <b...@g...pl>

> [...]
    > za granicą. Chodzi mi o to jak rozlicza sie potem dochody, podatki itp.
    > Czy jest jakaś umowa którą można zawrzeć z takim pracodawcą i żeby ona

    sa firmy ktore oferuja takie prace? to bardzo interesujace;) gdzie mam
    takowych szukac?

    pozdrowki;)

  • 3. Data: 2004-08-09 21:55:35
    Od: iwc1a <i...@N...o2.pl.DELETE.THIS>

    Użytkownik BlackAngel napisał:

    > sa firmy ktore oferuja takie prace?

    A co ? pierwszy raz o tym słyszysz ? Na jakim ty świecie żyjesz ;)

    --
    Pozdrowionka :D
    Iwonka

  • 4. Data: 2004-08-10 05:50:44
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > A co ? pierwszy raz o tym słyszysz ? Na jakim ty świecie żyjesz ;)

    Zalezy, jakiego kraju rezydentem jest pracodawca. jesli np Wielkiej Brytanii:) to
    spokojnie podpisuje umowe o prace, nie ma problemu:P A chyba lepiej jednak samemu
    swiadczyc uslugi ze swojej firmy tamtej firmie, i po kłopocie.
    A jaka prace mozna wykonywac przez internet, zeby komus sie oplacalo zatrudniac w tym
    celu obcokrajowca?

    Wojtek

  • 5. Data: 2004-08-10 06:39:10
    Od: "/silver" <f...@u...cy>

    "fotech" <f...@p...onet.pl> wrote in news:

    > firmie, i po klopocie. A jaka prace mozna wykonywac przez internet,
    > zeby komus sie oplacalo zatrudniac w tym celu obcokrajowca?

    Sklep NHL.com obslugiwany jest przez Hindusow, a czy siedza oni w Indiach,
    czy na miejscu tego nie wie nikt. W kazdym razie do takiej monotonnej
    pracy, gdzie leci jeden wielki potok zamowien mozna zatrudnic
    obcokrajowcow. Do obslugi telefonicznej i elektronicznej.

    Oplacac w przypadku Polski bedzie sie zawsze, tyle ze jest jeszcze bariera
    psychologiczna. Trzeba byc wlasnie na miejscu, zeby dostac zatrudnienie lub
    luzniej piszac zlecenie. A wiec ta prace zdalna znalezc jest raczej trudno,
    chocby z powodu roznic kulturowych. Chyba ze ktos chce grac krajowca i
    podpisywac sie obcym imieniem. ;)

    /silver

    --
    http://www.prast.pl/forum/

  • 6. Data: 2004-08-10 08:47:12
    Od: iwc1a <i...@N...o2.pl.DELETE.THIS>

    Użytkownik fotech napisał:

    > A jaka prace mozna wykonywac przez internet, zeby komus sie oplacalo zatrudniac w
    tym celu obcokrajowca?

    Chodzi o prace programisty lub też grafika, przecież nasi informatycy są
    bardzo cenieni za granicą. Ostatnio słyszeliśmy (wiadomość z pewnej
    ręki) że gościu zaczął pisać programy dla jakiegoś faceta z Honkongu i
    wychodzi na tym nieźle ( a znalazł go przez internet). Poza tym ostatnio
    znaleźlismy też ogłoszenie firmy która się zajmuje pośrednictwem
    pomiędzy właśnie naszymi programistami, grafikami a zagranicznymi
    firmami i praca jest właśnie albo zdalna albo na miejscu jak kto woli :)

    --
    Pozdrowionka :D
    Iwonka

  • 7. Data: 2004-08-10 08:53:14
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > pomiędzy właśnie naszymi programistami, grafikami a zagranicznymi
    > firmami i praca jest właśnie albo zdalna albo na miejscu jak kto woli :)

    Daj namiar na ta firme.

    Tomek

  • 8. Data: 2004-08-10 09:11:41
    Od: "BlackAngel" <b...@g...pl>

> [...]
    > pomiędzy właśnie naszymi programistami, grafikami a zagranicznymi
    > firmami i praca jest właśnie albo zdalna albo na miejscu jak kto woli :)

    a mozesz powiedzuiec jaka to firma? jest to pewne posrednictwo, no chetnie
    rozejrzalabym sie za czyms takim, wiec jesli nie jets to poufne to poprosz
    eo info:)
    i masz racje, pierwszy raz o tym slysze, ale to dobrze ze sie dowiedzialam;)

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-08-14 09:28:41
    Od: "Profil1" <b...@n...pl>

    Poza tym ostatnio
    > znaleźlismy też ogłoszenie firmy która się zajmuje pośrednictwem
    > pomiędzy właśnie naszymi programistami, grafikami a zagranicznymi
    > firmami i praca jest właśnie albo zdalna albo na miejscu jak kto woli :)

    To brzmi bardzo kolorowo może napisz adres tej firmy żebym mógł się z nią
    skontaktować.

    pozdro hfuti