PracaGrupypl.praca.dyskusje › Alisss Mithos Dorota D kurcze PAPARAZZII

  • 1. Data: 2004-08-09 19:19:48
    Temat: Alisss Mithos Dorota D kurcze PAPARAZZII
    Od: "maurycy maeterlinck" <m...@o...pl>

    Witam!!!

    Badzcie troche bardziej wyrozumiali niejako ucze sie i naprawde zalezy mi na
    jakiejs pracy a tak sobie pomyslalem i wyslalem przepraszam (Pani Doroto
    prosze mnie tak nie osadzac bo slowa czasami bardzo bola)

    [][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]
    [][]
    Maurycy Maeterlinck

    PS> Niejako szacunek nalezy tez sie Maurycemu Maeterlinckowi pozdrawiam

    +48692751877

  • 2. Data: 2004-08-10 17:47:28
    Temat: Re: Alisss Mithos Dorota D kurcze PAPARAZZII
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    maurycy maeterlinck w news:cf8is2$q0a$2@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Badzcie troche bardziej wyrozumiali niejako ucze sie

    Kamieniami nikt przecież nie rzucał ;-) A co do nauki to wyciągnij
    wnioski... że może np. warto najpierw poznać zasady danego środowiska.
    Chociąz zasady właściwie bardzo zbliżone do tych w życiu codziennym :-)

    > i naprawde zalezy mi na jakiejs pracy

    Więc znajdziesz. Może nie dziś, nie w przyszłym tygodniu, ale za jakiś czas
    na pewno.

    > a tak sobie pomyslalem i wyslalem

    Lub nie pomyślałeś, że powtarzanie się nic nie da ;->

    > przepraszam

    Wygląda na to, że do mnie tych przeprosin nie kierujesz, ale co tam -
    przyjmuje ;-D I nie wiem jak pozostali, ale wywarte na mnie złe wrażenie
    udało Ci się zatrzeć. Życzę więc powodzenia :-)

    pozdrawiam
    Greg