PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki inżynierów elektryków, automatyków w Polsce.

  • 1. Data: 2006-10-21 10:37:04
    Temat: Zarobki inżynierów elektryków, automatyków w Polsce.
    Od: "Energetyk" <e...@w...pl>

    Ile zarabia inż. elektryk, automatyk lub specjalista w Polsce (elektrownie,
    elektrociepłownie, linie produkcyjne) ?
    Kwoty wynagodzeń netto (z dodatkami, premiami, itd.) z chęcią zainteresują nie
    tylko mnie a z pewnością liczną rzeszę tutejszych czytelników ?

    --
    Energetyk

  • 2. Data: 2006-10-21 11:39:03
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    ach co za pytanie

    od 1500 zl do nawet 7-8 tys w zakladach energetycznych bez wyksztalcenia
    wyzszego
    a wiec szerokie pytanie i szeroka odpowiedz

    absolwenci uczelni moga liczyc na zarobki rzedu 1100-1300 zl netto, po
    jakichs 2-3 latach jezeli jest to typowo kierownicze stanowisko to cos kolo
    2000 zl netto

    tyle co wiem
    zagladaj na moje forum bo tutaj znajdziesz temat o zarobkach w branzy

    http://www.netelektryk.com/tematy16/zarobki-vt10.htm

  • 3. Data: 2006-10-21 12:10:03
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Użytkownik "zasit" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > absolwenci uczelni moga liczyc na zarobki rzedu 1100-1300 zl netto, po
    > jakichs 2-3 latach jezeli jest to typowo kierownicze stanowisko to cos
    > kolo 2000 zl netto

    Chyba w malym miescie. Wg raportu Wyborczej mediana zarobkow absolwentow
    uczelni technicznych wynosi 2010 PLN. Tylko trzeba przyznac ze do jednego
    worka wrzucaja tez informatyke i telekomunikacje.

    http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/1,74897,3693444.h
    tml

  • 4. Data: 2006-10-21 13:11:19
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    hmm
    moi znajomi za cholere nie osiagaja takiego pulapu zarobkow

  • 5. Data: 2006-10-23 11:57:24
    Od: u...@g...pl

    Jeżeli pracujesz jako utrzumanie ruchu, powiedzmy 8 godzin dzienie to
    jest to pewnie średnia krajowa, no powiedzmy do 3500zł.
    Jeżeli masz doświadczenie i pracujesz jako uruchomieniowiec to pewnie
    i 10000 zarobisz w miesiąc, ale wtedy pracujesz na maksa (12h i
    więcej dziennie).
    Wszystko zależy od doświadczenia i umiejętności.

  • 6. Data: 2006-10-23 16:39:06
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    nie zalezy od doswiadczenia tylko od tego gdzie pracujesz
    zaklady energetyczne bardzo ladnie placa ale zeby sie tam dostac to trzeba
    hohoho
    przez ostatnie 3 lata nie widzialem zadnego ogloszenia o prace do zakladu
    energetycznego

  • 7. Data: 2006-10-23 18:34:48
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    Marek napisał(a):
    > Użytkownik "zasit" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba w malym miescie.

    Chyba w legnicy.

    Wg raportu Wyborczej mediana zarobkow absolwentow
    > uczelni technicznych wynosi 2010 PLN. Tylko trzeba przyznac ze do jednego
    > worka wrzucaja tez informatyke i telekomunikacje.

    Moj worek to sobie wsadz na glowe, a mojego penisa miedzy twoje oczy.
    ahahaha

  • 8. Data: 2006-10-23 18:35:07
    Od: "Rico" <r...@a...pl>

    Marek napisał(a):
    > Użytkownik "zasit" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba w malym miescie.

    Chyba w legnicy.

    Wg raportu Wyborczej mediana zarobkow absolwentow
    > uczelni technicznych wynosi 2010 PLN. Tylko trzeba przyznac ze do jednego
    > worka wrzucaja tez informatyke i telekomunikacje.

    Moj worek wsadz sobie na glowe, a mojego penisa miedzy twoje oczy.
    ahahaha

  • 9. Data: 2006-10-24 05:24:15
    Od: u...@g...pl

    To gdzie pracujesz zależy od doświadczenia ;-), oczywiście za
    wyjątkiem państwowych firm, ale to inna bajka. Projektowanie
    (software, hardware) + rozruch, pozwalają być w tej górnej granicy,
    ale trzeba doswiadczenia i trochę więcej pracy, nie tylko 8h dziennie

  • 10. Data: 2006-10-24 19:59:25
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    no chyba ze prowadzisz wlasna dzialalnosc
    bo tak na etacie to chyba nie za bałdzo
    :]