PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki inżynierów elektryków, automatyków w Polsce.

  • 11. Data: 2006-10-26 06:16:17
    Temat: Re: Zarobki inżynierów elektryków, automatyków w Polsce.
    Od: u...@g...pl

    Na etacie też, policzmy
    4 tygodnie w msc - normalny etet 8*4*5 = 160h
    Pracujesz 6dni w tygodniu po 11h to daje 11*4*6 = 264h
    czyli 104 nadgodziny, razy współczynik nadgodzin (1,5 lub 2) masz
    drugą pensję
    czyli przy pensji 4-5tys masz 8-10. Ale fakt trzeba mieć doswiadczenie
    i zapychać prawie na okrągło.

  • 12. Data: 2006-10-26 19:29:07
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    ale te 4-5 tys to chyba warszawa
    ja i moi znajomi niestety nie spotykamy sie z takimi zarobkami

  • 13. Data: 2006-10-30 19:08:12
    Od: u...@g...pl

    > ale te 4-5 tys to chyba warszawa
    > ja i moi znajomi niestety nie spotykamy sie z takimi zarobkami

    Prawdę mówiąc nie znam żadnych automatyków z Warszawy, więc nie
    wiem jak tam płacą ;-)
    Mam nadzieje że _jeszcze_ się nie spotkaliście, więc wszystko przed
    Wami. Życzę jak najszybszego spotkania. Ale do tego potrzeba
    doświadczenia, dlatego lepiej pracować w firmie projektowej niż w
    "utrzymaniu ruchu".