PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki Barmana? Warszawa

  • 1. Data: 2006-12-22 09:09:49
    Temat: Zarobki Barmana? Warszawa
    Od: "student" <l...@y...com>

    Witam.
    Czy moglibyscie mi podac orientacyjne zarobki barmana w Warszawie na jakie moze
    liczyc barman po kursie barmanskim, ale bez doswiadczenia??

    Myslalem zeby zrobic kurs i popracowac, ale kurs kosztuje troche, i czy to sie
    kalkuluje, nie mam zadnego pojecia ile moze zarabiac barman.

  • 2. Data: 2006-12-22 09:26:48
    Temat: Re: Zarobki Barmana? Warszawa
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 22-12-2006 o 10:09:49 student <l...@y...com> napisał(a):

> [...]
    > to sie
    > kalkuluje, nie mam zadnego pojecia ile moze zarabiac barman.

    Powiedziałbym, jako częsty klient, ze najpierw powinieneś popracować w
    takim sobie (tzn. takim, gdzie doświadczenie ani kursy nie są wymagane)
    barze choc parę, paręnaście tygodni, żeby się dowiedzieć, czy ta robota
    Cię w ogóle kręci i czy zamierzasz iść w tym kierunku. A i odpowiedzi na
    swoje pytania uzyskasz przy okazji.

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".

  • 3. Data: 2006-12-22 11:10:40
    Od: "Patryk" <m...@g...pl>

> [...]
    > barze choc parę, paręnaście tygodni, żeby się dowiedzieć, czy ta robota
    > Cię w ogóle kręci i czy zamierzasz iść w tym kierunku. A i odpowiedzi na

    racja, bo śnieżnobiała koszula, ładny uśmiech i dobre chęci nie wystarczą.

    pewne jest jedno, napewno dostaje się dwie pensje, jedną od pracodawcy drgą
    od klientów tzn napiwki.znajomy który pracował w W-wie na starówce jako
    kelner mówił że w sezonie mógł dorobić na napiwkach drugą pensje :]

  • 4. Data: 2006-12-22 13:50:10
    Od: "student" <l...@y...com>

> [...]
    > od klientów tzn napiwki.znajomy który pracował w W-wie na starówce jako
    > kelner mówił że w sezonie mógł dorobić na napiwkach drugą pensje :]

    No, że kelner dostaje napiwki, to wiem, ale za barem nie każdy daje dlatego
    pytałem jak to wygląda.

    Jak mam zarabiac po kursie 5-6 zł/h to bez sensu taki kurs robić bo tyle samo
    zarobie bez kursu.
    Myślałem aby zrobić taki kurs i popracować po nim pare miesięcy aby jakby to
    powiedzieć ruszyć z lepszej pozycji troche.

    Czy zamierzam iść w tym kierunku, studiuje, ale chciałbym nauczyć się jakiegoś
    drugiego fachu, zawsze lepiej umieć wiecej i się dywersyfikować.

  • 5. Data: 2006-12-24 22:54:36
    Od: "Konrad Zach" <k...@k...pl>

    Hej

    a może warto zrobić kurs i udać się do UK ?:)

  • 6. Data: 2006-12-25 03:53:00
    Od: "T.F." <t...@u...gazeta.pl>

    "Konrad Zach" ...

    > a może warto zrobić kurs i udać się do UK ?:)

    Taki papier w UK nic nie daje.

    --
    T.F.