PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zapytanie o zasilek dla bezrobotnych i jak to jest.

  • 1. Data: 2004-06-18 06:27:10
    Temat: Zapytanie o zasilek dla bezrobotnych i jak to jest.
    Od: j...@g...pl

    Witam!

    Zapytanie o zasilek dla bezrobotnych i jak to jest.

    Moja znajoma zarejestrowala sie jako bezrobotna 20 maja i przysluguje
    jej zasilek.

    Idac w piatek na poczte odebrac pieniadze zdziwila sie ze az to
    wyplaty ma 50 zl z groszami.

    I stad jej pytanie. Jak nalicza sie zasilek? Czy ta kwota to jet za te
    11 dni podczas ktorych miala juz stataus osoby bezrobotnej???
    Tak w ogole ile teraz wynosi zasilek dla bezrobotnych??? jaka to jest
    kwota???

    Z gory serdecznie dziekuje za odpowiedz.

    Pozdrawiam

    BeEw

  • 2. Data: 2004-06-18 06:51:46
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 11 dni podczas ktorych miala juz stataus osoby bezrobotnej???
    > Tak w ogole ile teraz wynosi zasilek dla bezrobotnych??? jaka to jest

    Zamiast pytać tutaj znajoma powinna poprosić o informacje w urzędzie pracy
    przy rejestracji.
    Zasiłek przysługuje dopiero po 7 dniach od zarejestrowania, więc wypłacona
    kwota będzie za ok. 5 dni maja.
    Zasiłek wynosi ok. 503 zł miesięcznie, ale przy krótkim stażu (kilka lat)
    mniej.

    Pozdrawiam

    wa

  • 3. Data: 2004-06-18 07:11:06
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "waczek" <w...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zamiast pytać tutaj znajoma powinna poprosić o informacje w urzędzie pracy
    > przy rejestracji.

    No i dostała decyzję o przyznaniu zasiłku, na której jest napisane od kiedy
    się należy i w jakiej wysokości (ale to już nie zawsze).

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl