PracaGrupypl.praca.dyskusje › status studenta

  • 1. Data: 2004-06-17 15:21:32
    Temat: status studenta
    Od: "Mateusz" <m...@w...plNospam>

    hej
    powiedzcie mi do kiedy ma sie status studenta?
    koncze studia, zajecia koncze za tydzien
    obrone miec bede pewnie we wrzesniu.
    firma w ktorej pracuje na zlecenie, chce dostac umowe o prace
    a firma chce zaoszczedzic na zusie jak najdluzej
    pzdr
    Mateusz

  • 2. Data: 2004-06-17 15:45:36
    Temat: Re: status studenta
    Od: jurson <j...@o...pl>

    Mateusz napisał(a):
    > hej
    > powiedzcie mi do kiedy ma sie status studenta?

    u mnie był obligatoryjny termin ukończenia studiów 31 marca 2004 (studia
    4,5 roku) więc u Ciebie pewnie analogicznie będzie to koniec września,
    chyba że wcześniej się obronisz.
    Wydaje mi się jednak, że zależy to od konkretnej uczelni. Wspomniany
    obligatoryjny termin był wprowadzony rozporządzeniem rektora o ile pamiętam.

  • 3. Data: 2004-06-18 08:33:45
    Od: "sosin" <s...@p...fm>

> [...]
    > firma w ktorej pracuje na zlecenie, chce dostac umowe o prace
    > a firma chce zaoszczedzic na zusie jak najdluzej

    Hej,

    Zgodnie z prawem student zachowuje swój status do 31września (tak jak z
    ważnością legitymacji). Tak mi powiedziano na anglistyce na UW w sekretariacie.
    Najlepiej spytaj się u bab w sekretariacie na Twoim wydziale, ale moje
    informacja jest na 99%pewna.