PracaGrupypl.praca.dyskusjeZakres obowiazkow-gdzie haczyk? › Re: Zakres obowiazkow-gdzie haczyk?
  • Data: 2008-09-13 18:16:32
    Temat: Re: Zakres obowiazkow-gdzie haczyk?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gagvg7$ck9$1@news.onet.pl Repairman <r...@o...pl>
    pisze:

    > Takie klauzule chyba nie sa zgodne z prawem. Ja bym zadzwonił do PIP'u i
    > się upewnił.
    To się nazywa rekurencja. ;)))
    W obowiązkach pracownika nie mogą znaleźć się czynności niezgodne z
    charakterem pracy (stanowiskiem) wskazanym w umowie, posiadanymi przez
    pracownika kwalifikacjami oraz niezgodnymi z wymaganymi na danym stanowisku
    wymaganiami zdrowotnymi.
    W razie sporu - PIPa, sąd pracy.

    --
    Jotte