PracaGrupypl.praca.dyskusje Zacznij własny domowy interes! › Re: Zacznij własny domowy interes!
    From: "Lolo Bolek" <z...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zacznij własny domowy interes!
    Date: Wed, 1 Mar 2006 11:47:19 +0000 (UTC)

    badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał(a):

    > Patrze, patrze a tu Lolo Bolek porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jestes pewny ze nie naruszaja ustawy?

    badziu ,a czy ty jestes pewny ze naruszaja ?
    spróbj im udowodnic ze nie wyrazałes zgody -no bo załuzmy nie dawałeś
    i co bedziesz chodził do prokuratury?
    składał zeznania
    a pózniej oni to oleja i umoza
    a poza tym nawet jak się udowodni ze nie dawałes i jest to spam i narusza
    ustawe

    to co z tego wynika dla spamera?
    znasz przykłady ze kogos ukarano?
    wieksza kare mozna zapłacic za jazde bez biletu
    wieksze konsekwencje poniesiesz jak spojzysz krzywo na blokersa niz jak
    spamujesz
    nie wiem czy miałes juz jakies doswiadczenia z próba poszukania
    sprawiedliwości w sądzie (sądze ze nie z tego co piszesz)
    spróbuj kiedys to nawet jak masz racje to ci sie odechce