PracaGrupypl.praca.dyskusje Zacznij własny domowy interes! › Re: Zacznij własny domowy interes!
  • Data: 2006-03-01 16:30:39
    Temat: Re: Zacznij własny domowy interes!
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lolo Bolek" <z...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:du3pv4$g7a$1@inews.gazeta.pl...
    (...)

    > -a poza tym wiele firm obchodzi to pisząc klauzulke:
    > ta ofera nie narusza ustawy.....bla bla
    > wysyłamy ja do firm i osób kóre wyraziły zgode ....
    > jak nie chcesz dostawac ofert klikni link...

    niezamówiona informacja handlowa będzie nią niezależnie od tego, co
    sobie pieprzony spamer wpisze. Jeśli przy okazji jest idiotą, można
    narobić mu problemów. A klikanie w cokolwiek to tylko potwierdzanie
    spamerowi skuteczności spamu.

    > i najwazniejsze :jak udowodnic ze jest to spam a nie oferta
    handlowa
    > myslę ze jest to tak samo trudne jak udowodnic co jest a co nie
    jest
    > pornografią

    Czasem coś jednak można zrobić. Ostatnio dostałem od jakiegoś
    spamera (oczywiście z zastrzeżeniem w tytule, że to nie spam)
    propozycję uczestnictwa w piramidce finansowej poprzez PayU i serwis
    PayU był jednak zainteresowany nieregulaminowym wykorzystywaniem
    konta. I spamerkowi się piramidka rozsypała.

    e.