PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zacznij własny domowy interes!

  • 1. Data: 2006-02-28 22:27:00
    Temat: Zacznij własny domowy interes!
    Od: "Tomasz Lachowicz" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Poczta internetowa jest bez wątpienia najpotężniejszym narzędziem do
    przesyłania informacji na ziemi.
    I Ty możesz posiadać własny interes, który
    łączy potęgę Internetu z siłą Marketingu.
    Aby uzyskać dodatkowe informacje i zarabiać w łatwy i przyjemny sposób
    wyślij e-maila na adres k...@o...pl.pl

  • 2. Data: 2006-02-28 22:41:13
    Temat: Re: Zacznij własny domowy interes!
    Od: lynx <s...@g...com>

    a nie lepiej jakbyś miał maila -> b...@o...cie.pl

    --
    lynx

  • 3. Data: 2006-02-28 23:03:41
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Tue, 28 Feb 2006 22:27:00 +0000 (UTC), "Tomasz
    Lachowicz" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> zakodował:

    >I Ty możesz posiadać własny interes,

    Dziękuję, posiadam (od urodzenia).

    >Aby uzyskać dodatkowe informacje i zarabiać w łatwy i przyjemny sposób

    Czy oferujesz Pracę czy też to post leszcza i naiwniaka z gatunku
    takich, co już 1999 byli na wymarciu - czytaj piramidka?
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 4. Data: 2006-03-01 07:46:30
    Od: "Wiesław Wronowicz" <w...@p...com>

    Użytkownik "Tomasz Lachowicz" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:du2ink$dsl$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > łączy potęgę Internetu z siłą Marketingu.
    > Aby uzyskać dodatkowe informacje i zarabiać w łatwy i przyjemny sposób

    Wysyłanie spamu jest w Polsce karalne, więc ten interes jest nielegalny.

  • 5. Data: 2006-03-01 08:37:19
    Od: "sheerer" <s...@g...pl>

> [...]
    > łączy potęgę Internetu z siłą Marketingu.
    > Aby uzyskać dodatkowe informacje i zarabiać w łatwy i przyjemny sposób

    Cześć! Ja jestem zainteresowany. Aby udowodnić swoją wartość właśnie
    wysłalem Ci parę pustych maili (aż do zapchania skrzynki).

    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź (jeśli jej nie będzie to jutro odpalam
    skrypcik once more)

  • 6. Data: 2006-03-01 09:36:36
    Od: "Lolo Bolek" <z...@W...gazeta.pl>

    Wiesław Wronowicz <w...@p...com> napisał(a):

    > Wysyłanie spamu jest w Polsce karalne, więc ten interes jest nielegalny.
    ja go nie bronie ale:
    -gosciu nigdzie nie napisał ze będzie spamował
    -wniosek ze spam jest nielegalny nie oznacza ze ten interes jest nielegalny
    chociaz mozna sie tego domyślac
    -a poza tym wiele firm obchodzi to pisząc klauzulke:
    ta ofera nie narusza ustawy.....bla bla
    wysyłamy ja do firm i osób kóre wyraziły zgode ....
    jak nie chcesz dostawac ofert klikni link...

    i najwazniejsze :jak udowodnic ze jest to spam a nie oferta handlowa
    myslę ze jest to tak samo trudne jak udowodnic co jest a co nie jest
    pornografią
    było kilka procesów z których ludzie sie wybronili

    a moze chodzi o obsługe poczty i odbiur meili a nie wysyłanie
    jest szansa ze teoretycznie tak byc moze

  • 7. Data: 2006-03-01 10:11:26
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Tomasz Lachowicz napisał(a):
> [...]
    > łączy potęgę Internetu z siłą Marketingu.
    > Aby uzyskać dodatkowe informacje i zarabiać w łatwy i przyjemny sposób

    dobre. w calosci sie nadaje na prhn.

  • 8. Data: 2006-03-01 11:11:22
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Lolo Bolek porozsypywal nastepujace haczki:
    Jestes pewny ze nie naruszaja ustawy?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 9. Data: 2006-03-01 11:47:19
    Od: "Lolo Bolek" <z...@N...gazeta.pl>

    badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał(a):

    > Patrze, patrze a tu Lolo Bolek porozsypywal nastepujace haczki:
    > Jestes pewny ze nie naruszaja ustawy?

    badziu ,a czy ty jestes pewny ze naruszaja ?
    spróbj im udowodnic ze nie wyrazałes zgody -no bo załuzmy nie dawałeś
    i co bedziesz chodził do prokuratury?
    składał zeznania
    a pózniej oni to oleja i umoza
    a poza tym nawet jak się udowodni ze nie dawałes i jest to spam i narusza
    ustawe

    to co z tego wynika dla spamera?
    znasz przykłady ze kogos ukarano?
    wieksza kare mozna zapłacic za jazde bez biletu
    wieksze konsekwencje poniesiesz jak spojzysz krzywo na blokersa niz jak
    spamujesz
    nie wiem czy miałes juz jakies doswiadczenia z próba poszukania
    sprawiedliwości w sądzie (sądze ze nie z tego co piszesz)
    spróbuj kiedys to nawet jak masz racje to ci sie odechce

  • 10. Data: 2006-03-01 16:30:39
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Lolo Bolek" <z...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:du3pv4$g7a$1@inews.gazeta.pl...
    (...)

    > -a poza tym wiele firm obchodzi to pisząc klauzulke:
    > ta ofera nie narusza ustawy.....bla bla
    > wysyłamy ja do firm i osób kóre wyraziły zgode ....
    > jak nie chcesz dostawac ofert klikni link...

    niezamówiona informacja handlowa będzie nią niezależnie od tego, co
    sobie pieprzony spamer wpisze. Jeśli przy okazji jest idiotą, można
    narobić mu problemów. A klikanie w cokolwiek to tylko potwierdzanie
    spamerowi skuteczności spamu.

> [...]
    handlowa
    > myslę ze jest to tak samo trudne jak udowodnic co jest a co nie

    Czasem coś jednak można zrobić. Ostatnio dostałem od jakiegoś
    spamera (oczywiście z zastrzeżeniem w tytule, że to nie spam)
    propozycję uczestnictwa w piramidce finansowej poprzez PayU i serwis
    PayU był jednak zainteresowany nieregulaminowym wykorzystywaniem
    konta. I spamerkowi się piramidka rozsypała.

    e.