PracaGrupypl.praca.dyskusje Zacznij własny domowy interes! › Re: Zacznij własny domowy interes!
  • Data: 2006-03-01 19:30:45
    Temat: Re: Zacznij własny domowy interes!
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lolo Bolek napisał(a):
    > badziu ,a czy ty jestes pewny ze naruszaja ?
    > spróbj im udowodnic ze nie wyrazałes zgody -no bo załuzmy nie dawałeś
    > i co bedziesz chodził do prokuratury?
    Tak, jestem pewien ze naruszaja. Inna kwestia to czas potrzebny na
    chodzenie po prokuratorach, sadach itp... ale tyle samo chodzenia byloby
    gdyby taki spamer nie napisal
    "ta ofera nie narusza ustawy.....bla bla
    wysyłamy ja do firm i osób kóre wyraziły zgode ....
    jak nie chcesz dostawac ofert klikni link..."
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl