PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaaresztowali mnie, stokrotka

  • 61. Data: 2007-01-05 14:44:27
    Temat: Re: Zaaresztowali ..znowu inwigilacja
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Dnia 05-01-2007 o 14:04:47 Stokrotka <o...@a...pl>
    napisał(a):

    > Ręce mi się dalej trzęsą.
    > Boję się wychodzić z domu.
    Tu sie nie ma co bac...
    Zawsze przy dowodzie mam legitymacje prasowa i jaki ochroniarz zaczalby
    straszyc policja, to bardzo chetnie bym sie zgodzil. Tylko policja ma
    prawo mnie przeszukac. Z usmiechem stwierdzilbym, ze dobry tekst w
    Wyborczej na temat postepowania ochrony w tym hipciu mi sie przyda :)
    Zreszta najczesciej razem z Malzonka po hipciach chodzimy, wiec jakby do
    jednego z nas ochrona sie przyczepila, drugie odrazu komorka zaczeloby
    filmowac zdarzenie i niechby sprobowali tego zabronic! :))
    Tu sie nie ma co bac. Trzeba znac swoje obowiazki i prawa. Z jednych sie
    wywiazywac, drugie egzekwowac i juz...

    --
    Kuroi Bonza
    pager 0642299084

    http://www.samodoskonalenie.com

  • 62. Data: 2007-01-05 19:32:16
    Temat: Re: Zaaresztowali .. brak potwierdzeń i dalszy scenariusz
    Od: Cezary Morga <c...@N...pl>

    Stokrotka wrote:

    > A jak w ciągu kilku godzin nie znajdą to co ?
    > To współczesne UB zorganizuje jakąś kradzież,
    > wypadek, albo coś w tym stylu na moje konto.

    Co za teorie spiskowe. A moze po prostu olewaja Ciebie i juz?

    A propos Twojego posta o hipermarkecie: kiedy ostatnio mialas dzien, w
    ktorym ktos nie staral sie Ciebie przeszukiwac, straszyc policja czy w
    dowolny inny sposob napastowac?

    --
    Cezary Morga

  • 63. Data: 2007-01-05 20:36:29
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    grom@x <gromax@_skasuj_.interia.pl> wrote:

    > a potem do kościoła. tego najbliższego własnej wierze. może siła wyższa pomoże

    Na głowę i trollowanie?
    Wątpię :-)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 64. Data: 2007-01-05 21:23:26
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Stokrotka wrote:
    > W dniu dzisiejszym wysłałam następujący list polecony
    > (zażalenie na zatrzymanie, zażalenie na przeszukanie, skargę,
    > doniesienie o przestęstwie)
    > http://reforma.ortografi.w.interia.pl/publiczny/pism
    op.pdf

    Czemu ten list nie jest w nowej ortografii ?

  • 65. Data: 2007-01-05 22:49:55
    Od: "stokrotka," <o...@a...pl>

    > A propos Twojego posta o hipermarkecie: kiedy ostatnio mialas dzien, w
    > ktorym ktos nie staral sie Ciebie przeszukiwac, straszyc policja czy w
    > dowolny inny sposob napastowac?
    Wydaje mi się, że w sobotę mnie zwolnili,
    od niedzieli do czwartku włącznie miałam spokój oprócz oczywiście inwigilacji
    internetowej,to aż 5 dni, spokój miałam bo prawie nie wychodziłam z domu.

    Niestety dotąd po nieprzespanej nocy w areszcie (nie zasnęłam ani na moment)
    mam istotnie zaburzony rytm spania, dnia i nocy.

  • 66. Data: 2007-01-05 22:51:37
    Od: "stokrotka," <o...@a...pl>

    > Czemu ten list nie jest w nowej ortografii ?

    Dziękuję Ci szczerze za to pytanie :) .

  • 67. Data: 2007-01-05 23:08:34
    Od: Cezary Morga <c...@N...pl>

    stokrotka, wrote:

    > Wydaje mi się, że w sobotę mnie zwolnili,
    > od niedzieli do czwartku włącznie miałam spokój oprócz oczywiście
    > inwigilacji internetowej,to aż 5 dni, spokój miałam bo prawie nie
    > wychodziłam z domu.

    Jakiej inwigilacji internetowej??
    --
    Cezary Morga

  • 68. Data: 2007-01-05 23:29:51
    Od: p...@p...pl

    stokrotka, napisał(a):

> [...]
    >
    > Niestety dotąd po nieprzespanej nocy w areszcie (nie zasnęłam ani na moment)
    > mam istotnie zaburzony rytm spania, dnia i nocy.

    Rozumiem Ciebie, też kiedyś znalazłam się w podobnej sytuacji.

  • 69. Data: 2007-01-05 23:35:30
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Jan 2007 00:08:34 +0100, Cezary Morga <c...@N...pl>
    wklepał(-a):

    >Jakiej inwigilacji internetowej??

    No, czytali jej posty na pl.praca.dyskusje. Inwigilowali znaczy się.

  • 70. Data: 2007-01-06 08:01:36
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    stokrotka, wrote:

    > Dziękuję Ci szczerze za to pytanie :) .

    Ale nie jestem zwolennikiem tego co wypisujesz
    na tej stronce, bo widzę, że doskonale znasz
    jeszcze obowiązującą, mam nadzieję, ortografię.
    Czas na wymyślanie nowych reguł języka polskiego
    spożytkować możesz znacznie lepiej.
    Chodziło mi w tym pytaniu o konsekwencję Twojego
    postępowania w dziedzinie ortografii.