PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zaaresztowali mnie, stokrotka

  • 51. Data: 2007-01-04 08:50:00
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, stokrotka
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:eniest$8ia$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    op.pdf

    > Czy mogłabyś się delikatnie mówiąc odstosunkować od tej grupy i przestać
    > ją
    > spamować Twoimi wypocinami?
    > Czy koniecznie należy wysłać Cię do abuse, abyś zrozumiała że to nie ma
    > nic
    > wspólnego z tematyką tej grupy?
    > SIO!

    Oj, nie zabieraj ludziom radosci obcowania ze stokrotka:

    Stokrotko kochana... Daj ludziom rzyć...

    T. D.

    sz.

  • 52. Data: 2007-01-04 09:56:09
    Temat: Re: Zaaresztowali mnie, skan potwierdzenia nadania listów
    Od: " Stokrotka" <s...@g...pl>

    Skan potwierdzeń nadania listów:
    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/publiczny/potw
    ierdzeniae.pdf

    Słaba jakość skanu, ale za to w miarę mały rozmiar pliku - by łatwiej się
    ściągał(.pdf, około 56 KB)

  • 53. Data: 2007-01-04 12:10:15
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Weź się emituj gdzeiś indziej i nie zmieniaj pola from.

    Dnia Thu, 4 Jan 2007 09:56:09 +0000 (UTC), Stokrotka <s...@g...pl>

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 54. Data: 2007-01-04 15:47:12
    Od: ktos <b...@k...onet.pl>

    Stokrotka napisał(a):
    > Ten sam list został wysłany pod 4 podane w nim adresy:
    > do Prezydenta, Premiera, Prokuratora Generalnego, Sekretariatu Prymasa Polski .

    Ja na Twoim miejscu zrobiłbym wokół tego więcej szumu medialnego
    i wyslal bym to jeszcze do senatora Romaszewskiego, Piotra Ikonowicza,
    Elżbiety Jaworowicz, Julii Pitery i co najwazniejsze do Romana Giertycha.

    Sekretariat Prymasa zajęty przeprowadzką, potem lustracja, więc wyślij
    lepiej do tego księdza-opiekuna bezdomnych, co to chcial, żeby miasto
    Warszawa podarowało im działke w centrum na spelune, pardon, dom. Moze
    ktos pamięta jego nazwisko?

  • 55. Data: 2007-01-04 17:15:32
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    > Ja na Twoim miejscu zrobiłbym wokół tego więcej szumu medialnego
    > i wyslal bym to jeszcze do senatora Romaszewskiego,
    Gdy zauważyłam, że w tej sprawie jest coś nie tak, jest korupcja, zwróciłam się
    do Romaszewskiego, osobiście do jego biura w okolicach wiaduktu kolejowego w
    Warszawie i na piśmie.
    Niestety wogóle nie pomógł, chyba nawet nie odpowiedział, ale już nie pamiętam.
    To było kilka lat temu.

    > Piotra Ikonowicza,
    > Elżbiety Jaworowicz,
    > Julii Pitery
    > i co najwazniejsze do Romana Giertycha.

    Nie wiem czy będę mieć do tego wystarczająco dużo siły.

    Nowak ?

  • 56. Data: 2007-01-04 18:16:06
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-01-04 09:02, Stokrotka napisał(a):

    > Listy zostały nadane bez otwierdzenia odbioru dlatego, że
    > bo tak jest taniej
    > i dlatego, że w w tym skorumpowanym kraju
    > potwierdzenie odbioru i tak nie ma żadnego znaczenia,
    > tak samo jak list może nie dojść, może zginąć i może się przytrafić z nim wiele
    > innych rzeczy .

    Wydaje mi się że pochopnie poinformowałaś publicznie o wysłaniu tych
    listów. Teraz ONI już wiedzą że wysłałaś i zrobią wszystko by nie
    dotarły do adresatów.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 57. Data: 2007-01-05 10:57:15
    Temat: Re: Zaaresztowali .. brak potwierdzeń i dalszy scenariusz
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Do teraz nie otrzymałam żadnego zwrotnego mejla ,
    ani innej informacji na moje mejlowe żądanie podania numeru służbowego
    policjantów, jednoznacznie identyfikowanych przez nr. rejestracyjny radiowozu.
    Jeden mejl był skierowany do Ziobry (do ministerstwa Sprawiedliwości, drugi do
    Dorna MSWIA).

    Otrzymałam podwójne potwierdzenie dotarcia mejla z treścią wysłanego listu -
    skargi z Centrum Informacji Rządu:
    "Dziekujemy za przeslanie do nas listu.
    Postaramy sie jak najszybciej odpowiedziec lub przeslemy Panstwa list do
    odpowiedniego adresata.

    Centrum Informacyjne Rzadu"

    "Your message

  • 58. Data: 2007-01-05 13:04:47
    Temat: Re: Zaaresztowali ..znowu inwigilacja
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Przed chwilą, myślę, że w sumie około 20 min temu robiłam w supermarkecie
    zakupy ,
    przy kasie gdy przechodziłam przez bramkę, bramka zapiszczała.
    Sprawdziłam czy mam wszystkie kieszenie dokładnie zamknięte,
    czy ktoś nie mógł mi czegoś podrzucić.
    Były zamknięte.
    Sprawdziąłm czy mam zamknięty plecak, był zamknięty.
    Przeszłąm ponownie przez bramkę. Bramka nie zapiszczała.
    Przeszłam jeszcze 2 razy przez bramkę, bramka raz zapiszczała, raz nie.
    Zapłaciłam za zakupy i zaczęłam je pakować.
    Przyczepiła się ochrona i zażądała przeszukania plecaka ,
    odmówiłam, spytał dlaczego, powiedziałam , że nie lubię ochrony
    i pozwolę się przeszukać jeśli pokaże dokument, że ma do tego prawo.

    Wyjęłam z kieszeni kurtki stary już aparat fotograficzny,
    podejrzewając, że jako użądzenie z elektroniką może robić takie numery,
    Przeciągnęłam go przez bramkę, bramka nie wyła.

    Zorientowałam się, że sygnał dźwiękowy prawdopodobnie włącza ochroniarz,
    I powiedziałam to, przeszłam jeszcze 2 razy przez bramkę
    (za każdym razem wtą i z powrotem i bramka nie zawyła.
    Ochroniaże zaczęli mnie straszyć policją.

    Złowrogie spojrzenia ludzi oczekujących w kolejce do kasy uratowały mnie.
    Wyszłam zapominając mąki, kasjerka zawołała mnie ,
    wziełam mąkę i szczęśliwie dotarłam do domu.

    Ręce mi się dalej trzęsą.
    Boję się wychodzić z domu.

  • 59. Data: 2007-01-05 13:07:00
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl>

    > Nie otrzymałam potwierdzenia z Kancelari Prezydenta ani z Sekretariatu Prymasa
    > Polski.

    proponuję uderzyć do ojdyra (ojca dyrektora dla tych rozumiejacych inaczej)
    na pewno zaintersuje się sprawą.

    A potem do tvn-u. niech zrobia reportaż

    a potem do kościoła. tego najbliższego własnej wierze. może siła wyższa pomoże

  • 60. Data: 2007-01-05 13:30:55
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Stokrotka porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > zakupy ,
    > przy kasie gdy przechodziłam przez bramkę, bramka zapiszczała. (...)
    A nie boisz sie korzystac z komputera? Szkoda:/
    Przypomina mi sie jeden z odcinkow 'Z archiwum X'. Byli tam kolesie,
    ktorzy byli sledzeni poprzez paski magnetyczne w banknotach.
    Moze Twoj dowod osobisty albo prawko ma zaszyty jakis chip, ktory
    sprawia ze jestes sledzona?:P
    --
    badzio