PracaGrupypl.praca.dyskusjeZaaresztowali mnie, stokrotka › Re: Zaaresztowali ..znowu inwigilacja
    From: "Stokrotka" <o...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zaaresztowali ..znowu inwigilacja
    Date: 5 Jan 2007 14:04:47 +0100

    Przed chwilą, myślę, że w sumie około 20 min temu robiłam w supermarkecie
    zakupy ,
    przy kasie gdy przechodziłam przez bramkę, bramka zapiszczała.
    Sprawdziłam czy mam wszystkie kieszenie dokładnie zamknięte,
    czy ktoś nie mógł mi czegoś podrzucić.
    Były zamknięte.
    Sprawdziąłm czy mam zamknięty plecak, był zamknięty.
    Przeszłąm ponownie przez bramkę. Bramka nie zapiszczała.
    Przeszłam jeszcze 2 razy przez bramkę, bramka raz zapiszczała, raz nie.
    Zapłaciłam za zakupy i zaczęłam je pakować.
    Przyczepiła się ochrona i zażądała przeszukania plecaka ,
    odmówiłam, spytał dlaczego, powiedziałam , że nie lubię ochrony
    i pozwolę się przeszukać jeśli pokaże dokument, że ma do tego prawo.

    Wyjęłam z kieszeni kurtki stary już aparat fotograficzny,
    podejrzewając, że jako użądzenie z elektroniką może robić takie numery,
    Przeciągnęłam go przez bramkę, bramka nie wyła.

    Zorientowałam się, że sygnał dźwiękowy prawdopodobnie włącza ochroniarz,
    I powiedziałam to, przeszłam jeszcze 2 razy przez bramkę
    (za każdym razem wtą i z powrotem i bramka nie zawyła.
    Ochroniaże zaczęli mnie straszyć policją.

    Złowrogie spojrzenia ludzi oczekujących w kolejce do kasy uratowały mnie.
    Wyszłam zapominając mąki, kasjerka zawołała mnie ,
    wziełam mąkę i szczęśliwie dotarłam do domu.

    Ręce mi się dalej trzęsą.
    Boję się wychodzić z domu.