PracaGrupypl.praca.dyskusje › Za 700 PLN w Warszawie?? Niezly zart

  • 11. Data: 2003-06-08 17:02:16
    Temat: Re: Za 700 PLN w Warszawie?? Niezly zart
    Od: "daniel" <d...@w...plNOSPAM>

    Jak by nie było w naszym państwie jest wiecej udotwórców niż nam sie wydaje.
    Ale suma sumarum zgadzam sie z tym mieszkam koło Jelenie Góry i nawet paliwo
    jest tutaj droższe niż w centrum stolicy a to jakby nie było ktoś powiedział
    prowincja. Przeliczają moją penje czyli jakies 800zł na rodzina jakbym ją
    miał oczywiscie to przy dojazdach do pracy codziennie 70 km zostawłoby mi w
    przeliczniu na jednego członka rodziny czylii standartowe 2+1 jakies 1$
    dzienie czyli 13 zł. Tak wiec chyba jestem cudototwórcą.

  • 12. Data: 2003-06-08 17:05:12
    Od: "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl>

    Użytkownik "przemo77" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Spiderman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A ja kupje w Netto piwo "morskie" za 1,49 i jest calkiem smaczne. Nie
    > rozumiem twojego stwierdzenia o ponizeniu przy piciu piwa za 3 zlote -
    > przeciez tyle kosztuje nasz Zywiec czy Leszek. Codzienne picie Budwaisera
    za
    > 6 zl to raczej obciach bo udowadnia jaki z czlowieka snob.

    Snob? Stać go, więc od razu jest snobem? A może lubi? Może woli mniej a
    lepiej? Sam często kupuję Heinekena zamiast np. Żywca. Wiem, że wypiję mniej
    ale będzie mi bardziej smakowało. Masz z tym jakiś problem?

    --
    ++ Michał Gancarski ++
    ++ w...@e...org.pl ++

  • 13. Data: 2003-06-08 17:31:55
    Od: "Jarek Krochmalski" <jkrochmalski@nospam_wp.pl>

    Użytkownik "Spiderman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > dla mnie piwo za trzy zlote to raczej ponizajace, i bałbym sie zeby nie
    zaczac pic

    LOL wspolczuje Ci czlowieku :) szczerze.

    pozdrawiam
    Jarek Krochmalski

  • 14. Data: 2003-06-08 19:52:41
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    "Michał Gancarski" <w...@e...org.pl> wrote:

    > Snob? Stać go, więc od razu jest snobem? A może lubi? Może woli mniej a
    > lepiej? Sam często kupuję Heinekena zamiast np. Żywca. Wiem, że wypiję mniej
    > ale będzie mi bardziej smakowało. Masz z tym jakiś problem?

    BRAWO!!! Też wolę Heinekena... Nalać? ;))

    NP: Isengard - "Hostmorke"

    --
    Mortified by the lack of conscience
    Our sanctity bears no relevance

  • 15. Data: 2003-06-08 20:01:06
    Od: "PePe_M" <spam?@no.thanks>

    W artykule bbu2gq$96j$...@a...news.tpi.pl,\eastwoo
    <s...@p...fm> wystukał(a) co następuje:

    > zeby zrobic za te pieniadze jakies rozsadne zakupy (po odliczeniu
    > kosztow mieszkania zostaje przeciez jakies 400PLN) Ludzie!!!A
    > zycie??/Czy nie ucieka
    > Wam mlodosc przez palce??

    A jak ktos nie ma wielkego wyboru. Tylko pozostaje taaaaaaaka-warszawa,
    albo bezrobocie w miejscu zamieszkania to co???

    Moze wtedy do suchej buly i wody dojda jakies antydepresanty o ile pieniadze
    sie jeszcze na to znajda.

    Lepsza kilkutygodniowa/miesieczna wegetacja w warszawie, a w miedzyczasie
    poszukiwanie czegos lepszego,
    niz wegetacja poza warszawa i spogladanie przez okno na ulice.

    --
    PePe_M
    washi#o2.pl

  • 17. Data: 2003-06-08 20:13:00
    Od: Carrie <c...@w...pf.pl>

    Dnia Sun, 8 Jun 2003 19:05:12 +0200, "Michał Gancarski"
    <w...@e...org.pl> napisał(a):

    >za
    >
    >Snob? Stać go, więc od razu jest snobem? A może lubi? Może woli mniej a
    >lepiej?

    Jeśli go stać, to nie ma problemu :) Problem jest, kiedy go właśnie
    nie stać, ale nie chce zejść poniżej pewnego "poziomu". Np. będzie
    chodził na drogie "lancze" ze znajomymi, bo co oni sobie o nim
    pomyślą, jak nie pójdzie, a potem martwił się, czy starczy na czynsz.
    Życie jest sztuką wyborów ;)

    Pozdrawiam, Carrie

  • 16. Data: 2003-06-08 20:13:00
    Od: Carrie <c...@w...pf.pl>

    Dnia Sun, 8 Jun 2003 17:20:02 +0200, "przemo77"

    >Użytkownik "Spiderman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    >A ja kupje w Netto piwo "morskie" za 1,49 i jest calkiem smaczne.

    A ja nie piję piwa prawie wcale i nie czuję, żeby mi w życiu czegoś
    specjalnie brakowało ;) Na wiele rzeczy mnie nie stać, na niektóre
    muszę sobie pooszczędzać, bez mnóstwa się zwyczajnie obywam, a z
    innych korzystam najtaniej, jak można. I naprawdę nie czuję się uboga
    i poniżona - może to wynika z tego, że nie pochodzę z bogatej rodziny
    i od zawsze byłam przyzwyczajana do skromnego, oszczędnego życia i
    rozważnego wydawania pieniędzy...
    Tytułowe 700 zł zarobków może być dla człowieka źródłem frustracji
    albo przeciwnie, zadowolenia. Kwestia podejścia, szczerze współczuję
    tym pierwszym, bo nie zawsze daje się od ręki zmienić realia, czasem
    trzeba się do nich przystosować...

    Btw - to, co zdobyte z trudem, lepiej smakuje :)

    Pozdrawiam, Carrie

  • 18. Data: 2003-06-08 20:32:18
    Od: "Jamal" <j...@e...univ.gda.pl>

    > potrzebne, dla mnie piwo za trzy zlote
    > to raczej ponizajace, i bałbym sie zeby nie zaczac pic takiego piwa

    Buhahahaha. Nie wiem co w tym jest poniżającego. Pewnie lubisz bajeranckie
    produkty tworzone przez designerów i dokładać za te płytkie "zadowolenie" do
    prawdziwej wartości towaru. Dla mnie właśnie jest to poniżające, że ludzie
    są niewolnikami "super" produktów i marek. Jak chcesz się wyróżnić i
    połechtać tym, że wypijesz droższe piwo niż te za 3 złote, jesteś po prostu
    snobem.

  • 19. Data: 2003-06-10 06:05:51
    Od: "Ślizgacz" <s...@o...pl>

    CO WY P....ITOLICIE?????????????????? JAKIM CUDEM MOZNA PRZEZYC ZA 700 ZL W
    TYM J.....NYM MIESCIE JESLI ZA KLITKE 32 M2 SAMEGO CZYNSZU JEST 350 ZL A
    DOCHODZI PRAD Z GAZEM 80/M-C, TELEFON MIN 80 ZL/M-C CZSEM INNE "DROBNE"
    WYDATKI........................
    POKAZCIE MI TAKA OSOBE (CUDOTWORCA???? CZY JESZCZE 5 WSPOLLOKATOROW?????)
    KTORA ZA 500 ZL JEST W STANIE TU PRZEZYC A BEDZIE NOWY COD NAD
    WISLA................Q....WA
    SLIZGACZ

    Użytkownik "Marex" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik eastwoo <s...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych

  • 20. Data: 2003-06-10 06:16:45
    Od: " Happy" <h...@N...gazeta.pl>

    eastwoo <s...@p...fm> napisał(a):

    > Zastanawiam sie jak to mozliwe, zeby przezyc za 700PLN miesiecznie, placac
    > za [..]

    Bardzo rudno wiaze sie koniec z koncem. Zarabiam nieco wiecej , bo netto
    1000 zl i gdyby nie maz, czy rodzice nie poradzilabym sobie w tej OGROMNEJ
    Warszawie

    >Okazuje sie, ze to nie ona
    > zyje zludzeniami, tylko ja nie potrafie uwierzyc w ludzka desperacje.
    > Okazuje sie, ze to mozliwe. Moje pytanie. Jak Wy to robicie?

    Jakos trzeba sobie radzic. Szczegolnie gdy jest jeszcze problem ze
    znalezieniem pracy to niemalze kazda okazuje sie byc blogoslawienstwem. Ja
    nie musze robic zakupow za 400 czy wiecej rzeczy. Naprawde nie musze kupowac
    w hipermarketach... wystarczy ze pojde taniej. Narazie wiele osob ma
    wlaczony "tryb oszczedny", siedza w pracy za marne grosz (a miesiace pracy
    leca) i co najwazniejsze szukaja innych posad.
    Pytasz sie "Jak WY to robicie?" A mnie sie nasuwa pytanie "Ile Ty zarabiasz,
    ze tak mowisz?"

    Pozdrawiam,
    Happy