PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa i warunki pracy w TPSA w ?odzi

  • 1. Data: 2003-06-07 16:17:20
    Temat: Rozmowa i warunki pracy w TPSA w ?odzi
    Od: m...@p...com.pl (Trader)

    W?a?nie zaprosili mnie na rozmowe - zlozylem papierki na stanowisko
    admina systemu CRM
    Szukam informacji na temat:
    1. Jaka forme maja rozmowy kwalifikacyjne
    2. Ile na takim stanowisku mozna sie spodziewac PLN
    3. Jak wyglada tzw rozwoj zawodowy (szkolenia, awanse etc)

    Trader

  • 2. Data: 2003-06-07 19:31:16
    Temat: Re: Rozmowa i warunki pracy w TPSA w ?odzi
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Trader" <m...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2. Ile na takim stanowisku mozna sie spodziewac PLN
    > 3. Jak wyglada tzw rozwoj zawodowy (szkolenia, awanse etc)

    Z tego co kumpel opowiadał (a pracuje tam) to możesz dostać 2000 brutto. On
    dostaje więcej (2300) + dodatek mieszkaniowy, ale on przenosił się z innego
    oddziału jeszcze w ubiegłym roku. Teraz ogołocili dodatki. Na szkolenia
    napewno możesz liczyć - ale sama praca niepewna - jak się w tpsa zmienia
    coś na górze, przychodzi jakiś francuz - i często wymienia kadry, w
    niektórych działach dokonowyane są różne przetasowania i redukcje.

    pozdr
    Krzysiek