PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa 700 PLN w Warszawie?? Niezly zart › Re: Za 700 PLN w Warszawie?? Niezly zart
    From: Carrie <c...@w...pf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Za 700 PLN w Warszawie?? Niezly zart
    Date: Sun, 08 Jun 2003 22:13:00 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@host-ip130-216.crowley.pl

    Dnia Sun, 8 Jun 2003 17:20:02 +0200, "przemo77"

    >Użytkownik "Spiderman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    >A ja kupje w Netto piwo "morskie" za 1,49 i jest calkiem smaczne.

    A ja nie piję piwa prawie wcale i nie czuję, żeby mi w życiu czegoś
    specjalnie brakowało ;) Na wiele rzeczy mnie nie stać, na niektóre
    muszę sobie pooszczędzać, bez mnóstwa się zwyczajnie obywam, a z
    innych korzystam najtaniej, jak można. I naprawdę nie czuję się uboga
    i poniżona - może to wynika z tego, że nie pochodzę z bogatej rodziny
    i od zawsze byłam przyzwyczajana do skromnego, oszczędnego życia i
    rozważnego wydawania pieniędzy...
    Tytułowe 700 zł zarobków może być dla człowieka źródłem frustracji
    albo przeciwnie, zadowolenia. Kwestia podejścia, szczerze współczuję
    tym pierwszym, bo nie zawsze daje się od ręki zmienić realia, czasem
    trzeba się do nich przystosować...

    Btw - to, co zdobyte z trudem, lepiej smakuje :)

    Pozdrawiam, Carrie