PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa 700 PLN w Warszawie?? Niezly zart › Re: Za 700 PLN w Warszawie?? Niezly zart
    From: " Happy" <h...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Za 700 PLN w Warszawie?? Niezly zart
    Date: Tue, 10 Jun 2003 06:16:45 +0000 (UTC)

    eastwoo <s...@p...fm> napisał(a):

    > Zastanawiam sie jak to mozliwe, zeby przezyc za 700PLN miesiecznie, placac
    > za [..]

    Bardzo rudno wiaze sie koniec z koncem. Zarabiam nieco wiecej , bo netto
    1000 zl i gdyby nie maz, czy rodzice nie poradzilabym sobie w tej OGROMNEJ
    Warszawie

    >Okazuje sie, ze to nie ona
    > zyje zludzeniami, tylko ja nie potrafie uwierzyc w ludzka desperacje.
    > Okazuje sie, ze to mozliwe. Moje pytanie. Jak Wy to robicie?

    Jakos trzeba sobie radzic. Szczegolnie gdy jest jeszcze problem ze
    znalezieniem pracy to niemalze kazda okazuje sie byc blogoslawienstwem. Ja
    nie musze robic zakupow za 400 czy wiecej rzeczy. Naprawde nie musze kupowac
    w hipermarketach... wystarczy ze pojde taniej. Narazie wiele osob ma
    wlaczony "tryb oszczedny", siedza w pracy za marne grosz (a miesiace pracy
    leca) i co najwazniejsze szukaja innych posad.
    Pytasz sie "Jak WY to robicie?" A mnie sie nasuwa pytanie "Ile Ty zarabiasz,
    ze tak mowisz?"

    Pozdrawiam,
    Happy