PracaGrupypl.praca.dyskusjeZa 700 PLN w Warszawie?? Niezly zart › Re: Za 700 PLN w Warszawie?? Niezly zart
    From: "Ślizgacz" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Za 700 PLN w Warszawie?? Niezly zart
    Date: Tue, 10 Jun 2003 08:05:51 +0200

    CO WY P....ITOLICIE?????????????????? JAKIM CUDEM MOZNA PRZEZYC ZA 700 ZL W
    TYM J.....NYM MIESCIE JESLI ZA KLITKE 32 M2 SAMEGO CZYNSZU JEST 350 ZL A
    DOCHODZI PRAD Z GAZEM 80/M-C, TELEFON MIN 80 ZL/M-C CZSEM INNE "DROBNE"
    POKAZCIE MI TAKA OSOBE (CUDOTWORCA???? CZY JESZCZE 5 WSPOLLOKATOROW?????)
    KTORA ZA 500 ZL JEST W STANIE TU PRZEZYC A BEDZIE NOWY COD NAD
    SLIZGACZ

    Użytkownik "Marex" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik eastwoo <s...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych