PracaGrupypl.praca.dyskusje › Z serii CV do oceny...

  • 21. Data: 2005-11-12 10:12:58
    Temat: Re: Z serii CV do oceny...
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Darek napisał(a):

    > Az takie pospolite to te CV nie jest.

    Gwoli ścisłości - zażartowałem sobie tam (emotka mam nadzieję wyraźna).
    Ja się swoimi dotychczasowymi osiągnięciami staram nie zachwycać. Czerpię
    satysfakcję jedynie z tego, że robię to co lubię (zarówno na obu kierunkach
    studiów, jak i w pracy. :-)

    > W CV strescilbym dzial zainteresowania(lanie wody) i jednoczesnie dodal
    > informacje o rodzaju studiow na poszczegolnej uczelni
    > (stacjonarne/zaoczne -wazna informacja dla pracodawcy )

    Ok, dodam.

    > i konkrety dot .wspolpracy z firma - czy pracujesz na etat, umowe zlecenie,

    Umowy o dzieło. Jakby to była umowa o pracę, to bym napisał 'praca dla',
    a nie 'współpraca'. :-)

    > jaki konkretnie system wykonales (jesli jest w formie strony to z linkiem
    > do dzialajacego projektu)

    No akurat te serwisy gdzie faktycznie widać pracę programisty, a nie pracę
    grafika, czy innych osób to niestety nie są darmowo dostępne. System
    w przypadku nieznanego IP odsyła na drzewo. Aczkolwiek z referencjami
    nie ma problemów. :-)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 22. Data: 2005-11-12 10:14:43
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Sławomir Szyszło napisał(a):

    > Ciągły tekst jest trudny do ogarnięcia wzrokiem. Pomyśl o zmianie układu, jakieś
    > tabelki, wypunktowania, linie oddzielające.

    Oki, podziałam w tym kierunku. :-)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2005-11-12 10:31:14
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Michał napisał(a):

    [...]

    > No nie wiem, czy wynika - inżynieria oprogramowania to duuuży worek,
    > kurs "Programowanie obiektowe" spokojnie bez UML się obędzie (zresztą te
    > kursy różnie się na uczelniach nazywają). I, co ciekawsze, praktyczna
    > znajomość UML nie jest powszechna... A Rational jest upierdliwy, taka
    > już jego Rationalowa natura (RequisitePro - ajjj!) - ale w nowych
    > wersjach (Software Modeler/Architect) jest w końcu lepiej.

    Mimo wszystko wolę nie opisywać czegoś na poziomie 'dobrym' lub
    'bardzo dobrym', jeżeli kontakt z daną technologią miałem wyłącznie
    na uczelni.

    > Jeśli znasz Eclipse - napisz o tym.

    Znam Zend Studio. Eclipse mnie troszkę odrzucił swoją klockowatością
    i koniecznością mozolnego składania sobie środowiska testowego.

    > Jeśli znasz Visual Studio - napisz o tym.

    Nowe VStudio dopiero wyszło (we wtorek bodajże) i troszkę różnic jest. :-)

    > Mkay, a teraz trzeba to ująć precyzyjnie w CV, z którego nie wynika
    > chociażby to, że znasz asembler win32.

    Jakbym chciał wszystko ująć, to obawiam się właśnie że jedna strona
    to za mało. Zresztą to jest sekcja zainteresowań i mam wrażenie, że tutaj
    to się powinienem nawet bardziej streścić. A student piszący dwie strony
    CV (nawet jeśli miałby o czym) to też nie wydaje mi się za dobry pomysł.

    > Gdybyś aplikował na dwie różne praktyki (IT i bank), to przygotowanie
    > osobnych CV z odpowiednio ustawionym akcentem byłoby niezłym pomysłem
    > ;). Myśl myślami pracodawcy.

    Z napisaniem oddzielnych CVałek, to już sobie mam nadzieję dam radę.
    Powód pisania "łączonej" CVki jest taki że mam nadzieję w banku
    trafić okazję i przyjrzeć się strukturze informatycznej. I ogólniej
    jakoś połączyć bankowość z informatyką. :-)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 24. Data: 2005-11-12 10:51:41
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Przepraszam?

    Z co? "bezszeryfową" - to na Arial, helvetica, univers, gill sants, futura.
    szeryfowe to: times, garamond, palatino, utopia. Kroje bezszeryfowe mają prosty
    nowoczesny wyglad. Podstawowym wyróżnikiem jest brak poziomych kresek.

    Pozdr
    Kriss

  • 25. Data: 2005-11-12 16:17:13
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Wojciech Bańcer napisał(a):

    [...]

    Po zgłoszonych uwagach, wyprodukowałem wersję drugą:
    http://proteus.sileman.net.pl/ppd/wb_cv_v2.pdf
    Również bardzo prosiłbym o komentarze. :-)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 26. Data: 2005-11-12 16:24:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wojciech Bańcer napisał(a):

    > Również bardzo prosiłbym o komentarze. :-)

    Dużo lepiej. Jakbyś jeszcze wywalił tą łacinę? ;)

    j.

  • 27. Data: 2005-11-12 18:33:59
    Od: "Info dla Was z Działu Kadr" <m...@o...pl>

    Cześć,

    Ludzie szukający pracy, zastanówcie się ...

    Tak patrze na Wasze wypowiedzi z serii CV do oceny.

    Pomyślcie ... co sami robilibyście będąc pracodawcą przeglądającym życiorysy.

    --------------------

    Dostajecie 100 życiorysów, i KAŻDY jest inny ....

    Masakra ...

    A wiem co mówię, bo pracuje aktualnie (od 2 listopada) w dziale kadr jednego z
    większych pracodawców w Polsce :).

    --------------------

    Każdy życiorys jest inny ... W jednym dane adresowe, wykształcenie są u góry,
    w innym na dole itp.

    ------------------

    Dlatego bardzo spodobał nam się pomysł osób szukających pracy, które stworzyły
    nowy portal rekrutacyjny działający pod adresem www.szukampracy.com.pl

    1. BAZA zupełnie bezpłatna dla pracodawców (nic nie musimy płacić za
    pozyskiwanie danych)

    2. Osoby szukające pracy uaktualniają swoje życiorysy z poziomu własnych
    komputerów ...

    3. Dostęp do bazy 24h/ godzinę ...

    Aktualnie właśnie korzystam z tej bazy ...

    -------------

    Reasumując ...

    Zlitujcie się nad pracodawcami. Każdy z Was na swój ,,SPOSÓB NA ŻYCIORYS''.

    A nam pracodawcom wygodniej jest jak jest JEDEN WZÓR, w którym wiemy gdzie
    szybko znajdziemy ZAWSZE W TYM SAMYM MIEJSCU poszukiwane przez nas informacje.

    Tak jak jest to w tym nowym projekcie na www.szukampracy.com.pl

    Poza tym baza ta ma także CV po angielsku, które bardzo łatwo nam się
    przegląda ...

    --------------

    Pozdrawiam i życzę dużo wytrwałości w poszukiwaniu pracy.

    P.S.

    www.szukampracy.com.pl - to jedyna wg mnie w Polsce baza CV, której
    przeglądanie nic nie kosztuje pracodawców.

    Ja zamieściłem tam moją CV i po niecałym miesiącu mam pracę.

    Naprawdę fajna stronka.

    Polecam i jeszcze raz pozdrawiam wszystkich szukających pracy.

  • 28. Data: 2005-11-12 20:28:07
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    przede wszystkim, nigdy nie wykonasz roboty która będzie się podobała
    wszystkim. ale to na marginesie:)
    - przy doświadczeniu wyrzuciłbym formę współpracy.
    - pracodawcę oczywiście interesuje, jakie masz wykształcenie, umiejętności
    itp.
    - ale cos co jest naprawdę ważne - to expiriens. nie (do końca) ważne z kim,
    nie wazne (prawie nie ma znaczenia) w jaki formalny sposób, ważne co
    robiłeś. nie tylko poczytałeś w książce i zdałeś z tego kolokwium, ale
    także stosowałeś i administrowałeś/pisałeś dla rzecywistego systemu. Gdzies
    to jest, działa, ma swoje koleje itp. dlatego z zainteresowań do
    doswiadczenia bym przeniósł prowadzenie serwerów gier, nadzór na grupami
    dyskusyjnymi. przedstawione jako osiągnięcia a nie zainteresowania. tylko
    mały zabieg, a jak zmienia nastawienie :) tym bardziej że obróciłeś to w
    druga stronę

    tak co mi na szybko przychodzi do głowy

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 29. Data: 2005-11-13 10:18:58
    Od: fabio <b...@e...pl>

    In article <dl1lbq$k28$1@inews.gazeta.pl>, gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl
    says...

    > w dodatkowych kwalifikacjach mozna by skrócic "biegla znajomosc programów
    > Microsoft Word oraz Microsoft Excel" - na np. "biegla znajomosc MsOffice"

    A czlowiek go posadzi przed Accessem i poprosi o napisanie jakiegos
    skryptu w VBA ;)

    ..:: fabio

  • 30. Data: 2005-11-13 11:24:49
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    a napisał że w wersji prof? nie w kazdej wersji office'a jest access :)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---