PracaGrupypl.praca.dyskusjeZ serii CV do oceny... › Re: Z serii CV do oceny...
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Subject: Re: Z serii CV do oceny...
    Date: 12 Nov 2005 11:31:14 +0100

    Michał napisał(a):

    [...]

    > No nie wiem, czy wynika - inżynieria oprogramowania to duuuży worek,
    > kurs "Programowanie obiektowe" spokojnie bez UML się obędzie (zresztą te
    > kursy różnie się na uczelniach nazywają). I, co ciekawsze, praktyczna
    > znajomość UML nie jest powszechna... A Rational jest upierdliwy, taka
    > już jego Rationalowa natura (RequisitePro - ajjj!) - ale w nowych
    > wersjach (Software Modeler/Architect) jest w końcu lepiej.

    Mimo wszystko wolę nie opisywać czegoś na poziomie 'dobrym' lub
    'bardzo dobrym', jeżeli kontakt z daną technologią miałem wyłącznie
    na uczelni.

    > Jeśli znasz Eclipse - napisz o tym.

    Znam Zend Studio. Eclipse mnie troszkę odrzucił swoją klockowatością
    i koniecznością mozolnego składania sobie środowiska testowego.

    > Jeśli znasz Visual Studio - napisz o tym.

    Nowe VStudio dopiero wyszło (we wtorek bodajże) i troszkę różnic jest. :-)

    > Mkay, a teraz trzeba to ująć precyzyjnie w CV, z którego nie wynika
    > chociażby to, że znasz asembler win32.

    Jakbym chciał wszystko ująć, to obawiam się właśnie że jedna strona
    to za mało. Zresztą to jest sekcja zainteresowań i mam wrażenie, że tutaj
    to się powinienem nawet bardziej streścić. A student piszący dwie strony
    CV (nawet jeśli miałby o czym) to też nie wydaje mi się za dobry pomysł.

    > Gdybyś aplikował na dwie różne praktyki (IT i bank), to przygotowanie
    > osobnych CV z odpowiednio ustawionym akcentem byłoby niezłym pomysłem
    > ;). Myśl myślami pracodawcy.

    Z napisaniem oddzielnych CVałek, to już sobie mam nadzieję dam radę.
    Powód pisania "łączonej" CVki jest taki że mam nadzieję w banku
    trafić okazję i przyjrzeć się strukturze informatycznej. I ogólniej
    jakoś połączyć bankowość z informatyką. :-)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl