PracaGrupypl.praca.dyskusje › zasilek, a umowa o dzielo

  • 1. Data: 2005-11-10 14:45:33
    Temat: zasilek, a umowa o dzielo
    Od: kondi <k...@g...pl>

    witam
    mam pytanie, zakonczylem prace w jednej firmie i szukam teraz etatu
    dalej, ale mam cos takiego jakumowa o dzielo, kwota w sumie niska, ale
    wazna dla mnie ze wzgledu na wpis do cv, miesiecznie to bedzie okolo 100
    zl, czy w zwiazku z tym mam prawo do zasilku skoro wczesniej
    pzrepracowalem ponad 2 lata?

  • 2. Data: 2005-11-10 15:00:46
    Temat: Re: zasilek, a umowa o dzielo
    Od: "EP" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > zwiazku z tym mam prawo do zasilku skoro wczesniej pzrepracowalem ponad 2

    Ostanio orientowałam się w podobnej sprawie w Urzędzie Pracy. Dowiedziałam
    się, że żeby otrzymać zasiłek dla bezrobotnych i w ogóle się zarejestrować w
    Urzędzie Pracy nie można być związanym żadną umową, od której odprowadzany
    jest podatek od osób fizycznych.