PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")

  • 71. Data: 2009-06-17 20:19:40
    Temat: Re: Wyższapłaca minimalna da nam trwale wysokie bezrobocie ("GP")
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-06-17, r...@m...com <r...@m...com> wrote:

    [...]

    > Nie ma lepsze gorsze, k*rwa to k*rwa i tyle.
    >
    > Tylko jedne pracują najemnie w burdelach i dzielą zysk z alfonsami, a inne
    > działają na własną rękę, i te zarabiają powyżej średniej krajowej, a
    > kwalifikacje mogą mieć takie jakie ma uczeń który ukończył szkołę podstawową z
    > średnią 2,0.

    Dowartościowuj się, dowartościowuj. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 72. Data: 2009-06-17 20:20:16
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    <r...@m...com> napisał

    > Pracodawcy nie ma co mówić, pracodawca w wymaganiach wymienia konieczność
    > posiadania uprawnień.

    No co za wstrętny pracodawca :(

  • 73. Data: 2009-06-17 20:22:03
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > Wyższa płaca minimalna zmusza pracodawcę do wypłaty wyzszego
    > wynagrodzenia
    > pracownikowi

    No zmusza. I jak myślisz kosztem czego? Pracodawcy? Bynajmniej. Koszty
    przerzucane są na klientów.
    Ergo - rosną ceny, zwiększa się inflacja. Ale to już było wczoraj, choć
    widzę, że nic żeś nie zrozumiał :/

  • 74. Data: 2009-06-17 20:23:59
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał

    > czuć od ciebie głąbem co nawet studiów nie ma a się o studiowaniu
    > wypowiada,
    > studia u nas są tak samo darmowe jak darmowa jest służba zdrowia i tym
    > podobne bzdety!:O(

    Nie moja wina, że musisz płacić, bo się na państwową (jak najbardziej
    darmową) uczelnię się nie dostałeś :>

  • 75. Data: 2009-06-17 20:28:02
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > Dokładnie, ktoś tu nie zna realiów życia tylko sugeruje się teorią.

    Może nie słyszałeś nigdy o szkołach i uczelniach państwowych, ale to już
    naprawdę nie moja wina.
    Co więcej - jest masa kursów, szkoleń i warsztatów ZA DARMO, bo
    organizowanych przez gminę czy tzw. miasteczka zawodów. Trzeba tylko umieć
    szukać. Albo chcieć. No ale Ty jak widzę wolisz czekać. To czekaj.

  • 76. Data: 2009-06-17 20:29:09
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Znajdzie pracę u pracodawcy który nie ma założenia że pracownik musi np.
    > dla
    > pracodawcy zarobić minimum drugie tyle ile sam na siebie zarabia.

    To dlaczego od razu do niego nie pójdzie?

  • 77. Data: 2009-06-17 20:45:13
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Bez średniego 5 tyś w Polsce w pracy najemnej to wybacz, ale każdy
    > normalny
    > człowiek uzna że fart.

    Moim dawnym wspólnikiem był facet po zawodówce. Teraz ma dwie kolejne firmy
    (każda z innej branży), hotel i restaurację. I zarabia grubo ponad 5 tys.
    miesięcznie. Takich ludzi są w Polsce setki, jeśli nie tysiące. Sami
    farciarze i tylko Ty jeden pechowiec?

  • 78. Data: 2009-06-17 20:48:44
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

> [...]
    > działają na własną rękę, i te zarabiają powyżej średniej krajowej, a
    > kwalifikacje mogą mieć takie jakie ma uczeń który ukończył szkołę

    No i co z tego? Ale za to nie robią z siebie biednego misia, co to nie może
    roboty znaleźć.

  • 79. Data: 2009-06-17 20:53:24
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Przykładowo swieżo przyjęty robotnik na tasmie montażowej w fabryce VW
    > dostaje miesięcznie około 1800 Euro, a cena końcowa samochodu jest i tak
    > niższa niż u nas w Polsce.

    To dlaczego Niemcy nie kupują aut u siebie tylko w Polsce?

  • 80. Data: 2009-06-17 20:54:05
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    <r...@m...com> napisał

    > W ogóle nie wierzę w masowe zwolnienia.

    Toś się faktycznie z choinki urwał.

    > Często jest tak że pracownik zarabia dla firmy ~10.000 zł a otrzymuje
    > 1276
    > brutto.

    Człowiek, który jest w stanie (podkreślam to - jest w stanie, czyli ma
    "know-how" w małym palcu) zarobić dla firmy 10 000 zł na czysto, sam stawia
    warunki płacowe albo się zwalnia i szuka lepszej roboty.