PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wysylanie adresu ftpa w odnośniku WWW

  • 1. Data: 2010-02-19 08:35:17
    Temat: Wysylanie adresu ftpa w odnośniku WWW
    Od: Marcino <m...@g...pl>

    Witam !

    Czy ktos ma przecwiczone wysylanie adresu FTP w linku dla przegladarki ?
    Przykladowo:
    ftp://g...@1...168.10.102

    ewentualnie jakiś prosty program do ftp gdzie można by zdefiniować konto
    i komus to wyslac.

    Problem jest taki ze potrzebuje prostego sposobu ( ewentualnie programu
    ) aby moc osobom nie "kumajacym" wyslac linka z ftp aby mogly sobie
    pobrac pliki. Ma to byc maksymalnie juz zautomatyzowane i proste.

    Linki nie chca mi dzialac na firefoxiem, ne IE się otwieraja.

    pozdr

  • 2. Data: 2010-02-19 08:35:37
    Temat: Re: Wysylanie adresu ftpa w odnośniku WWW
    Od: Marcino <m...@g...pl>

    Marcino pisze:
> [...]
    > pobrac pliki. Ma to byc maksymalnie juz zautomatyzowane i proste.
    >
    > Linki nie chca mi dzialac na firefoxiem, ne IE się otwieraja.

    Przepraszam nie ta grupa ;)

  • 3. Data: 2010-02-20 13:28:54
    Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl>

    nie mozesz po prostu skonfigurowac klienta (a raczej serwera) ftp tak
    by umozliwial anonimowy dostep? w sensie: bez podawania loginu etc-
    wtedy wystarczy podac zwykly adres i po klopocie :)

  • 4. Data: 2010-02-20 22:59:26
    Temat: Re: Wysylanie adresu ftpa w odnos'niku WWW
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    Szymon von Ulezalka pisze:
    > nie mozesz po prostu skonfigurowac klienta (a raczej serwera) ftp tak
    > by umozliwial anonimowy dostep? w sensie: bez podawania loginu etc-
    > wtedy wystarczy podac zwykly adres i po klopocie :)

    Skrypt bat + wget for windows.

    --
    live_evil

  • 5. Data: 2010-02-21 01:19:41
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Marcino" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przykladowo:
    > ftp://g...@1...168.10.102
    >
    > ewentualnie jakiś prosty program do ftp gdzie można by zdefiniować konto

    ie/ff obsluguja ftp - czyli dajesz tylko link:

    ftp://login:p...@s...org/dir/file.zip