PracaGrupypl.praca.dyskusje › RMUA

  • 1. Data: 2010-02-17 21:25:16
    Temat: RMUA
    Od: Przemek <z...@o...pl>

    czesc
    czy na waszych świstkach znajduje się seria oraz numer ubezpieczenia ??
    bo w książece są ona na pierwszej stronie! byłem wczoraj zapisać sie do
    przychodni i dobrze ze mialem ksiazeczke bo bez tego by mnie nie
    zapisali....

    a co z nowymi pracownikami - oni już ksiazeczki nie mają....to co ? nie
    moga sie zapisac do przychodzni ?? bo nie mają numeru i serii ??

    Przemek

  • 2. Data: 2010-02-17 22:11:22
    Temat: Re: RMUA
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemek pisze:
> [...]
    >
    > a co z nowymi pracownikami - oni już ksiazeczki nie mają....to co ? nie
    > moga sie zapisac do przychodzni ?? bo nie mają numeru i serii ??

    Co to jest seria i numer ubezpieczenia i do czego ma to być w ogóle
    potrzebne? W życiu o coś takiego nie pytali się mnie u żadnego lekarza.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-02-17 22:13:06
    Od: Przemek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-02-17 23:11, Liwiusz pisze:

    > Co to jest seria i numer ubezpieczenia i do czego ma to być w ogóle
    > potrzebne? W życiu o coś takiego nie pytali się mnie u żadnego lekarza.

    w książecce na górze!
    przy zapisie do przychodni

    nie przy wizycie u lekarza

  • 4. Data: 2010-02-17 22:14:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemek pisze:

    > w książecce na górze!
    > przy zapisie do przychodni
    >
    > nie przy wizycie u lekarza

    Przynajmniej 2 razy się zapisywałem do przychodni i o żaden numer
    seryjny się nie pytali. Ktoś Cię w konia robi.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2010-02-18 07:21:33
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-02-17 23:13, Przemek pisze:

    > w książecce na górze!
    > przy zapisie do przychodni
    >
    > nie przy wizycie u lekarza

    Czyli jednak to prawda... Zdaje mi się że zostałeś Wytypowany. To zgodne
    z nowym zarządzeniem Rządu Światowego, mającym na celu ograniczenie
    liczby ludności naszej planety do 1 miliarda. Nie wierzyłem w to, ale
    teraz mam namacalny dowód! Będą utrudniać Ci funkcjonowanie (pozbawienie
    dostępu do opieki medycznej to pierwszy krok), nie myśl że pójdzie
    łatwo, nawet jak już znajdziesz ten numer i serię ubezpieczenia to wtedy
    zażądają przedstawienia życiorysów przodków do 5 pokoleń wstecz (rzekomo
    w celu ustalenia chorób genetycznych itp.). Przygotuj się na ciężkie czasy.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 6. Data: 2010-02-18 07:47:29
    Od: Przemek <z...@o...pl>

    Ja akurat mam książeczkę ale co ma zrobić nowy pracownik ktory jej nie ma!!
    przeciez to nie jest numer firmy! jeden jedyny - kazdy ma dla siebie ten
    numer przypisany....

  • 7. Data: 2010-02-18 07:54:40
    Od: Clive Codringher <n...@z...mojego.maila>

    W dniu 2010-02-18 08:47, Przemek pisze:
    > Ja akurat mam książeczkę ale co ma zrobić nowy pracownik ktory jej nie ma!!
    > przeciez to nie jest numer firmy! jeden jedyny - kazdy ma dla siebie ten
    > numer przypisany....

    To jest numer książeczki, a nie numer ubezpieczenia - w Polsce nie ma
    czegoś takiego - od tego jest PESEL.

  • 8. Data: 2010-02-18 07:54:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemek pisze:
    > Ja akurat mam książeczkę ale co ma zrobić nowy pracownik ktory jej nie ma!!
    > przeciez to nie jest numer firmy! jeden jedyny - kazdy ma dla siebie ten
    > numer przypisany....

    Pracownik bez książeczki też się może zarejestrować bez książeczki.
    Numer seryjny ubezpieczenia (cokolwiek to jest), nie jest daną wymaganą
    przy rejestracji.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-02-18 19:14:04
    Od: Przemek <z...@o...pl>

    Rozumiem
    nie mniej jednak jak już mówiłem(pisałem) spotkałem się ze przy
    rejestracji był to warunek niezbędny.....

  • 10. Data: 2010-02-18 20:09:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Przemek pisze:
    > Rozumiem
    > nie mniej jednak jak już mówiłem(pisałem) spotkałem się ze przy
    > rejestracji był to warunek niezbędny.....

    Odradzam wówczas rejestrowanie się do takiej przychodni. Może się
    bowiem okazać, że w sytuacji zagrożenia życia, nie zostałbyś przyjęty do
    lekarza, ponieważ nie miałbyś zielonych skarpetek.

    --
    Liwiusz