PracaGrupypl.praca.dyskusje › Podali wynagrodzenie :-)

  • 1. Data: 2010-02-17 06:55:38
    Temat: Podali wynagrodzenie :-)
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Witam

    http://www.pracuj.pl/oferty-pracy/1609317.html

    Podali proponowane wynagrodzenie. Cud? Zaczątek nowej tradycji na krajowym
    rynku pracy? Podpucha celem nazbierania CV? A może po prostu pomyłka i komuś
    się wpisało jedno zero za dużo?

  • 2. Data: 2010-02-17 07:47:21
    Temat: Re: Podali wynagrodzenie :-)
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Vlad The Ripper wrote:

    > Podali proponowane wynagrodzenie. Cud?

    p.a.

  • 3. Data: 2010-02-17 08:00:51
    Od: "jacem" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:hlg3t0$3ka$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > krajowym rynku pracy? Podpucha celem nazbierania CV? A może po prostu
    > pomyłka i komuś się wpisało jedno zero za dużo?

    Odnoszę wrażenie, że to ściema, celem zebrania jak największej ilości ofert z
    branży lub też dotyczy pracy za granicą, gdzie po przeliczeniu na PLN podana
    wysokość wynagrodzenia nie dziwi i nie szokuje.

    j.

  • 4. Data: 2010-02-17 10:14:59
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 17 Feb 2010 07:55:38 +0100, Vlad The Ripper napisał(a):

> [...]
    > rynku pracy? Podpucha celem nazbierania CV? A może po prostu pomyłka i komuś

    Kwestia kwoty to jedno, ale znów nie powiecie mi chyba, że widzicie właśnie
    pierwsze ogłoszenie gdzie podano proponowaną pensję?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2010-02-17 10:56:25
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Kwestia kwoty to jedno, ale znów nie powiecie mi chyba, że widzicie
    > właśnie
    > pierwsze ogłoszenie gdzie podano proponowaną pensję?

    Szczerze mówiąć pierwszy raz sam takie znalazłem (nie podane na jakiejś
    grupie czy forum), i jest z interesującej mnie kategorii i spełniam prawie
    wszystkie wymagania formalne.
    Chciałbym, by podawanie kwoty wynagrodzenia stało się jednak standardem.
    Chociaż w omawianym przypadku nie jest napisane, czy brutto, czy netto i nie
    jest napisane za jaki czas pracy. Może sie okazać, że za kwartał na
    przykład, ale to już tak jakby chcieć się przyczepić.
    A ogólnie widziałem takie, choć nie są zbyt częste. Na ogół do pracy za
    granicą, albo wpisana była kwota równa minimalnej w naszym kraju.

  • 6. Data: 2010-02-17 11:36:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-02-17, Vlad The Ripper <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> wrote:

    [...]

    > A ogólnie widziałem takie, choć nie są zbyt częste. Na ogół do pracy za
    > granicą, albo wpisana była kwota równa minimalnej w naszym kraju.

    To słabo szukałeś.

    Ja tam podawałem jak szukałem (na infopracy i forum.php.pl).
    I nie - nie była to minimalna krajowa :-P
    Ale fakt, że mój zespół świadczy outsourcing dla klienta w UK,
    więc staram się od niego pewne standardy kultury pracy przejąć.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2010-02-17 13:07:26
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > To słabo szukałeś.

    Ogólnie nie szukam. Czasem sobie przeglądam pracuj i goldenline licząc na
    coś ciekawego.

    > Ja tam podawałem jak szukałem (na infopracy i forum.php.pl).

    PHP i programowanie w ogóle zdecydowanie poza moim obszarem zainteresowań.

    > I nie - nie była to minimalna krajowa :-P
    > Ale fakt, że mój zespół świadczy outsourcing dla klienta w UK,
    > więc staram się od niego pewne standardy kultury pracy przejąć.

    To mnie cieszy, liczę na poszerzenie takiego podejścia.

  • 8. Data: 2010-02-17 13:21:39
    Od: Schwartzu <s...@x...wp.pl>

    W dniu 17.02.2010 07:55, Vlad The Ripper pisze:
    > Witam
    >
    > http://www.pracuj.pl/oferty-pracy/1609317.html
    >
    > Podali proponowane wynagrodzenie. Cud? Zacz?tek nowej tradycji na krajowym
    > rynku pracy? Podpucha celem nazbierania CV? A mo?e po prostu pomy?ka i komu?
    > sie wpisa?o jedno zero za du?o?

    To jest ogłoszenie odnoszące się do oferty za granicą. W Niemczech
    zwykle podają wynagrodzenie :]

    Schwartzu