PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie, urlop, ekwiwalent.

  • 1. Data: 2005-11-21 09:26:55
    Temat: Wypowiedzenie, urlop, ekwiwalent.
    Od: "Programmer" <p...@n...org>

    Witam.

    Z dniem 11.05 koncze prace w pewnej firmie (na wlasne zyczenie). Nalezy mi
    sie ekwiwalent za niewykorzystany urlop. Nie jestem pewien czy dobrze mi go
    wyliczyli (w zasadzie jestem pewien ze zle). Chcialbym sie od Was dowiedziec
    za ile dni niewykorzystanego urlopu nalezy mi sie ekwiwalent. Pytam Was o
    zdanie bo kazda osoba w firmie w ktorej pracuje mowi mi co innego.

    Moje okresy zatrudnienia:

    02.1998 - 02.2002
    02.2002 - 04.2003

    i w obecnej firmie:
    10.2004 - 11.2005

    Do tego mam 4 lata LO (tutaj tez zdania sa podzielone czy ten czas liczy sie
    do urlopu).

    Dzieki za kazda informacje w tej sprawie.

    pzdr,
    p.

  • 2. Data: 2005-11-21 09:29:48
    Temat: Re: Wypowiedzenie, urlop, ekwiwalent.
    Od: "Programmer" <p...@n...org>

    Aha. Wykorzystalem 3 dni urlopu pracujac w obecnej firmie.

    pzdr,
    p.

  • 3. Data: 2005-11-21 09:57:22
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    Programmer wrote:

    > Aha. Wykorzystalem 3 dni urlopu pracujac w obecnej firmie.
    >
    > pzdr,
    > p.

    Czyli łącznie masz przepracowane 7 lat 9 miesięcy (czyli 7 lat). W maju
    będziesz miał przepracowane 8 lat 3 miesiącem (czyli 8 lat)

    Jeżeli jednocześnie się uczyłeś i pracowałeś, to się nie liczy (nie sumuje
    się i przyjmuje się do podstawy urlopowej korzystniejszą sytuację dla
    pracownika - art155par2). IMO - ponad 10 lat, czyli 26 dni wymiaru urlopu,
    liczone od momentu przekroczenia 10 lat (za LO masz + 4 lata do wyliczeń,
    art 155 par1 pkt 4)
    A urlop możesz (wg KP) wykorzystać po 1/12 wymiaru na każdy miesiąc w roku.
    Chyba że 11.05 oznacza "listopad 2005", to musisz przeprowadzić analogiczne
    obliczenia

    Założenia - zawsze była to umowa o pracę (a nie np. zlecenia czy dzieło)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 4. Data: 2005-11-21 10:35:18
    Od: "Programmer" <p...@n...org>

> [...]
    > roku.
    > Chyba że 11.05 oznacza "listopad 2005", to musisz przeprowadzić

    Kiedy uczylem sie w LO nie pracowalem. Tak to byla zawsze umowa o prace, a
    11.05 oznacza listopad 2005. Czyli ekwiwalent powinienem dostac za 23 dni ?
    (mialem 3 dni urlopu).

    pzdr,
    S.

  • 5. Data: 2005-11-21 11:25:14
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    wg mnie tak

  • 6. Data: 2005-11-21 11:58:11
    Od: "Programmer" <p...@n...org>

    > wg mnie tak

    Dzieki. Tak jak mowilem blad zostal popelniony w ksiegowosci i zamiast 27
    dni policzyli mi 7 ;)

    pzdr,
    p.

  • 7. Data: 2005-11-21 12:20:05
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    "przypadkowy", czeski błąd? nie sądzę. raczej jakieś przeoczenie albo o
    czymś jeszcze nie wiemy :)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---