PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie, urlop, ekwiwalent. › Wypowiedzenie, urlop, ekwiwalent.
    From: "Programmer" <p...@n...org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Wypowiedzenie, urlop, ekwiwalent.
    Date: Mon, 21 Nov 2005 10:26:55 +0100

    Witam.

    Z dniem 11.05 koncze prace w pewnej firmie (na wlasne zyczenie). Nalezy mi
    sie ekwiwalent za niewykorzystany urlop. Nie jestem pewien czy dobrze mi go
    wyliczyli (w zasadzie jestem pewien ze zle). Chcialbym sie od Was dowiedziec
    za ile dni niewykorzystanego urlopu nalezy mi sie ekwiwalent. Pytam Was o
    zdanie bo kazda osoba w firmie w ktorej pracuje mowi mi co innego.

    Moje okresy zatrudnienia:

    02.1998 - 02.2002
    02.2002 - 04.2003

    i w obecnej firmie:
    10.2004 - 11.2005

    Do tego mam 4 lata LO (tutaj tez zdania sa podzielone czy ten czas liczy sie
    do urlopu).

    Dzieki za kazda informacje w tej sprawie.

    pzdr,
    p.