PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca chalupnicza - pytanie

  • 1. Data: 2005-11-20 18:47:42
    Temat: Praca chalupnicza - pytanie
    Od: "szymek" <s...@u...com>

    witam Grupowiczow,

    poproszono mnie o rozejrzenie sie za ofertami pracy chalupniczej; praca dla
    osoby 40 letniej.
    w sieci sporo jest "ofert", korzystal ktos z takiej formy pracy ?
    jest to fikcja czy faktycznie mozna zarobic te 400-1000zl miesiecznie
    (kopertowanie, skladanie dlugopisow itp)?

    namiary na uczciwe firmy mile widziane.

    Pozdrawiam
    szymek

  • 2. Data: 2005-11-20 21:25:58
    Temat: Re: Praca chalupnicza - pytanie
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    Użytkownik "szymek" <s...@u...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest to fikcja czy faktycznie mozna zarobic te 400-1000zl miesiecznie
    > (kopertowanie, skladanie dlugopisow itp)?

    Uczciwa praca chalupnicza istnieje w takich branzach jak rzemioslo
    artystyczne (ogolnie: rzeczy, ktore maja wartosc dodana przez to, ze sa
    wykonane recznie, np. swetry czy malowanie filizanek) oraz wykorzystywanie
    wiedzy, czyli tlumaczenie u siebie w domu tekstow, programowanie itp.

    Skladanie dlugopisow i adresowanie kopert to fikcja. Obie te rzeczy znacznie
    szybciej i taniej sie robi maszynowo i nawet w Chinach sie do tego nie
    zatrudnia ludzkiej sily roboczej. Takie oferty maja zwykle na celu wyciagnac
    kase od spragnionego pracy ("kaucja" za materialy, oplata za informacje) i
    najczesciej na niego zrzucaja poszukiwanie klientow. Mozna probowac - ale
    jesli zleceniodawca kaze cokolwiek placic, to jest to oszustwo, bo
    zabezpieczenie powierzonych materialow w cywilizowanym swiecie dokonuje sie
    za pomoca umowy o odpowiedzialnosci za owierzone mienie.

    I.

  • 3. Data: 2005-11-21 12:32:16
    Od: d...@g...pl

> [...]
    > jest to fikcja czy faktycznie mozna zarobic te 400-1000zl miesiecznie
    > (kopertowanie, skladanie dlugopisow itp)?

    Programowanie, tworzenie grafiki, koncept art, web_design, tworzenie reklam,
    jest duzo mozliwosci..

  • 4. Data: 2005-11-21 16:50:42
    Od: "szymek" <s...@u...com>

    Użytkownik <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Programowanie, tworzenie grafiki, koncept art, web_design, tworzenie
    > reklam,
    > jest duzo mozliwosci..

    nie ujmujac nikomu, ale osobie 40 letniej bez styku z kompem raczej trudno
    bedzie dzialac w IT