PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie umowy o prace

  • 11. Data: 2007-08-10 12:23:12
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o prace
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Tak.

    A jeżeli w umowie jest zapis o wypowiedzeniu ? Np jednomiesięcznym ?

  • 12. Data: 2007-08-10 12:25:31
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Pe.Ka pisze:

    > Ależ oczywiście, że nie.

    Jeśli masz na myśli "niestandardowe" możliwości rozwiązania: typu bez
    wypowiedzenia ze strony pracodawcy/pracownika itp. to tak.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 13. Data: 2007-08-10 12:28:51
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-08-10 14:25 [Liwiusz] napisał(a):

    > Jeśli masz na myśli "niestandardowe" możliwości rozwiązania: typu bez
    > wypowiedzenia ze strony pracodawcy/pracownika itp. to tak.

    Dlaczego niestandardowe? Normalny sposób rozwiązania umowy przewidziany
    przez KP. Kodeks przewiduje 6 sposobów rozwiązania umowy i tylko jeden z
    nich jest wykluczony dla umów na czas określony.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::

  • 14. Data: 2007-08-10 12:32:01
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>

    > Ależ oczywiście, że nie.

    Nie pisz "oczywiście, że nie" tylko napisz jak jest naprawdę i przedstaw na to
    jakieś argumenty bo interesuje mnie ta kwestia a widzę tu przeciwstawne zdania.

  • 15. Data: 2007-08-10 12:34:52
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>

    > Dlaczego niestandardowe? Normalny sposób rozwiązania umowy przewidziany przez
    > KP. Kodeks przewiduje 6 sposobów rozwiązania umowy i tylko jeden z nich jest
    > wykluczony dla umów na czas określony.

    Który?

  • 16. Data: 2007-08-10 12:43:00
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-08-10 14:32 [Gienek] napisał(a):

    > Nie pisz "oczywiście, że nie" tylko napisz jak jest naprawdę i przedstaw
    > na to jakieś argumenty bo interesuje mnie ta kwestia a widzę tu
    > przeciwstawne zdania.

    A przeczytałeś choć RAZ kodeks pracy? Bo kreujesz sie na grupie na
    autorytet a brak Ci elementarnej wiedzy. Nie popieram sposobu w jaki
    zwalcza Cię Jotte ale trudno mu odmówić racji co do pobudek jakie nim
    kierują. Wprowadzasz zamęt i szkodzisz tym, którzy naprawdę potrzebują
    pomocy.

  • 17. Data: 2007-08-10 12:44:31
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-08-10 14:34 [Gienek] napisał(a):

    > Który?

    Rozwiązanie poprzez oświadczenie jednej ze stron z zachowaniem okresu
    wypowiedzenia w przypadku umów do 6 m-cy całkowicie i powyżej warunkowo.

  • 18. Data: 2007-08-10 13:01:20
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>

    > A przeczytałeś choć RAZ kodeks pracy? Bo kreujesz sie na grupie na autorytet

    Ja kreuję się na autorytet? Nie miałem takiego zamiaru. Jeśli ktoś to tak
    odebrał to przepraszam. Poza tym jakbym się uważał za autorytet to nie
    zadawałbym tylu pytań.

  • 19. Data: 2007-08-10 13:04:07
    Od: "Gienek" <g...@s...pl>

    > Rozwiązanie poprzez oświadczenie jednej ze stron z zachowaniem okresu
    > wypowiedzenia w przypadku umów do 6 m-cy całkowicie i powyżej warunkowo.

    Czyli w umowach na czas określony poniżej 6 m-cy nie ma czegoś takiego jak okres
    wypowiedzenia.

    Ok dzięki za info.

  • 20. Data: 2007-08-10 13:16:06
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Pe.Ka pisze:

    > Dlaczego niestandardowe? Normalny sposób rozwiązania umowy przewidziany
    > przez KP. Kodeks przewiduje 6 sposobów rozwiązania umowy i tylko jeden z
    > nich jest wykluczony dla umów na czas określony.

    Niestandardowy, ponieważ umożliwia rozwiązanie umowy wyłącznie w
    ściśle określonych przypadkach. Natomiast - co do zasady - pracownik nie
    może rozwiązać takiej umowy dlatego, że już mu się praca znudziła.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz