PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie umowy o pracę ??? › Re: Wypowiedzenie umowy o pracę ???
    From: s...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę ???
    Date: 26 Mar 2003 18:24:16 +0100

> [...]
    >
    > Liczę na pomoc ;)
    >
    > Więc tak:
    > Moja małżonka od paru lat (7-8?) pracuje w sklepiku na pół etatu. Praca
    > stała się dość upierdliwa ponieważ jej godziny są ni w pięć ni w dziesięć
    > 13-17tej - i szefowa absolutnie nie chce zgodzić się na tzw zmiany (inne
    > godziny pracy w poszczególnych tygodniach)
    >
    > W związku z tym pod dłuuuugich naradach podjęliśmy decyzję - zwolnic się
    >
    > I teraz tak:
    > 1. wypowiedzenie przez pracownika z terminem 3 miesięcy
    > Kiedy należy je złożyć - zależy nam jak najszybciej

    Najpóżniej 31.03 ,to termin rozwiązania stosunku pracy nastąpi w dniu 30.06 br.
    Chyba ze rowiąże stosunek pracy na mocy porozumienia stron lub pracodawca
    zgodzi się na wcześniejszy termin rozwiązania umowy ( art 36 par.6 kp. )

    > 2. Z tego co kiedyś czytałem - w okresie wypowiedzenia żona może wybrać cały
    > urlop wypoczynkowy oraz domagać się świadczenia urlopowego?

    Zgodnie z art.155 prim kp wersja 2003 żonie należy się urlop za rok 2003
    prporcjonalny do okresu przepracowanego u tego pracodawcy czyli jak dobrze
    liczę przy 3 miesiącach wypowiedzenia 13 dni i nici ze świadczenia urlopowego.

    > 3. Co pominąłem?
    >
    >swiadectwo pracy
    PIT - 11 do 15.07
    prosić o RP - 7