PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie umowy o pracę ??? › Re: Wypowiedzenie umowy o pracę ???
  • Data: 2003-03-26 17:45:36
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy o pracę ???
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Wed, 26 Mar 2003 15:34:07 +0100, "makes" <b...@o...pl>
    zakodował:

    >1. wypowiedzenie przez pracownika z terminem 3 miesięcy
    >Kiedy należy je złożyć - zależy nam jak najszybciej

    Nie ważne czy złożysz 1 czy 31 dnia miesiąca - i tak okres biegnie od
    następnego miesiąca. Czyli najpóźniej w poniedziałek.

    >2. Z tego co kiedyś czytałem - w okresie wypowiedzenia żona może wybrać cały
    >urlop wypoczynkowy oraz domagać się świadczenia urlopowego?

    Świadczenia urlopowego nie ma od tego roku. Urlopu pracodawca nie musi
    udzielić (wtedy wypłaca ekwiwalent) i nie całego, a proporcjonalnie -
    czyli w tym przypadku 6/12 całości.

    >3. Co pominąłem?

    To my mamy to wiedzieć.

    >Aha - jeżeli chcecie pogorszyć stan mojego zdrowia to śmiało możecie pisać
    >że to już było :)

    Było.

    --
    Pozdrawiam,