PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie - ile czasu na odpowiedź? Pilne...

  • 11. Data: 2006-12-08 07:36:15
    Temat: Re: Wypowiedzenie - ile czasu na odpowiedź? Pilne...
    Od: m...@g...com

    Jakub Lisowski wrote:

    > Hmm, jakby ci to, ..., nie da się?

    Da się. Uczciwie i bez kombinacji ... po prostu przez 2 miesiące trzeba
    pracować na 2 etaty (do tego trzeba przekonać też nowego pracodawcę, żeby
    zgodził się na "drugą zmianę").

    p. m.

  • 12. Data: 2006-12-08 08:50:06
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Fri, 08 Dec 2006 08:36:15 +0100, m...@g...com <m...@g...com>
    w <elb4rf$erb$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > Da się. Uczciwie i bez kombinacji ... po prostu przez 2 miesiące trzeba
    > pracować na 2 etaty (do tego trzeba przekonać też nowego pracodawcę, żeby
    > zgodził się na "drugą zmianę").

    Próbowałeś? Pracować po 16h/dobę?
    Po drugie - bardzo kijowo się pracuje w zespole, kiedy ten zespół
    właśnie skończył pracę i sobie poszedł do domu.

    > p. m.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 13. Data: 2006-12-08 11:26:19
    Od: m...@g...com

    Jakub Lisowski wrote:

    > Próbowałeś? Pracować po 16h/dobę?

    Oczywiście. Znam też takich którzy oprócz pracy 12-16h/day jeszcze
    studiowali, i to nie na "oceny państwowe".

    Nie jest to sytuacja komfortowa, ale 2 miesiące spokojnie da się wytrzymać.

    > Po drugie - bardzo kijowo się pracuje w zespole, kiedy ten zespół
    > właśnie skończył pracę i sobie poszedł do domu.

    To inna sprawa. Ale jeżeli pracownik jest wartościowy, to pracodawca być
    może zorganizuje tak pracę, żeby mógł przez te 2 miesiące pracować w ten
    sposób.

    p. m.

  • 14. Data: 2006-12-08 11:52:39
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@n...poczta.onet.pl>

    m...@g...com napisał(a):

> [...]

    > To inna sprawa. Ale jeżeli pracownik jest wartościowy, to pracodawca być
    > może zorganizuje tak pracę, żeby mógł przez te 2 miesiące pracować w ten

    Dodatkowo przez pierwsze 2 miesiace mozna pracowac na niepelny etat - ja
    sie tak dogadywalem zmieniajac prace... Do tego by sie wdrozyc do pracy
    akurat wystarczy.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl