PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Yes" Work & Travel - miał ktoś z tym doczynienia ?

  • 1. Data: 2006-12-05 14:02:59
    Temat: "Yes" Work & Travel - miał ktoś z tym doczynienia ?
    Od: s...@g...com

    Witam właśnie rozmyślam nad wyjazdem do USA z firmy "YES" mial moze
    ktos z was doczynienia z ta firma ?? a moze mieliscie znajomych ???
    bardzo był bym wdzieczny za opinie na temat firmy "YES" lub ogólnie
    na temat programu Work & Travel ... Koszt wyjazdu to ok 8tys zł wiec
    mam pewne obawy ...
    Pozdrawiam
    Szymon

  • 2. Data: 2006-12-05 18:25:17
    Temat: Re: "Yes" Work & Travel - miał ktoś z tym doczynienia ?
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia 5 Dec 2006 06:02:59 -0800, s...@g...com napisał(a):

> [...]
    > bardzo był bym wdzieczny za opinie na temat firmy "YES" lub ogólnie
    > na temat programu Work & Travel ... Koszt wyjazdu to ok 8tys zł wiec

    Znajomy był w zeszłym roku. Wrócił zadowolony. W przyszłym roku tez sie
    wybiera, ale juz chyba bez YES. Napisz co chcesz dokładnie wiedzieć to
    postaram sie wypytać.

    Adam F.
    GG# 4423822

  • 3. Data: 2006-12-05 19:57:04
    Od: s...@g...com

    Adam Franik napisał(a):
> [...]

    > Znajomy był w zeszłym roku. Wrócił zadowolony. W przyszłym roku tez sie
    > wybiera, ale juz chyba bez YES. Napisz co chcesz dokładnie wiedzieć to

    Gdybys mógł to podpytaj czy zna kogos komu ten wyjazd sie nie
    opłacil tzn. czy np
    ktos nie dostal wizy
    pojechal i okazalo sie na miejscu ze nie ma pracy ...
    lub jest praca ale za taka kase ze na odrobienie wyjazdu nie
    wystarczylo ...
    Z góry wielkie dzieki :)
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-12-05 21:05:09
    Od: "saintos" <s...@w...pl>

    <s...@g...com> as "s...@g...com" wrote something like...

> [...]
    > pojechal i okazalo sie na miejscu ze nie ma pracy ...
    > lub jest praca ale za taka kase ze na odrobienie wyjazdu nie

    ja bylem raz z yesem, ale to bylo jak zaczynali, nie mialem problemu, ale
    sytuacje j.w. zdazaja sie czesto, nie tylko u nich... tzn. zdazaly sie jak
    ja jezdzilem tj jakies 4-5 lat temu... pogoogluj troche, w sieci duzo jest
    opini ludzi, ktorzy byli np rok temu...

    good luck
    s.

    --
    .. saintos
    .. mail: www.mail2me.z.pl

  • 5. Data: 2006-12-06 10:31:29
    Od: "Bibo999" <b...@o...pl>

    s...@g...com napisał(a):
> [...]
    > bardzo był bym wdzieczny za opinie na temat firmy "YES" lub ogólnie
    > na temat programu Work & Travel ... Koszt wyjazdu to ok 8tys zł wiec

    Byłem od nich dwa razy i ok. Z tą różnica ze mialem wlasnego
    pracodawce wiec to inna sytuacja - jesli chodzi o kompetencje to spoko.
    Akurat wyjezdzalem z Yes'a z Czestochowy - dopieli wszystko na ostatni
    guzik.
    Wróciłem z W&T miesiąc temu .. tyle że wyjazd kosztował mnie 4,5
    tys zł - wliczając w to opłate wizową, pociagi na Orientation
    Meeting do Katowic i na spotkanie w ambasadzie.
    Spójrz na kurs dolara - bo zawsze jest tak że jeśli dolar jest
    droższy to i wyjazd idzie w górę.

    Ps dolar stoi bardzo słabo .. nie pamiętam żeby był notowany tak
    nisko - zatem skąd taki koszt !!?? Jeśli nie masz własnego
    pracodawcy to ponosisz dodatkowy koszt - ale to ok 100USD.
    Również chciałbym jescze raz wyjechać - byłem 3 razy i było spoko
    - trzeba się napracować ale warto warto warto. Niestety w czerwcu mam
    obronę i nie pojadę ponownie :(.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-12-06 11:25:45
    Od: s...@g...com

    Bibo999 napisał(a):

    > Akurat wyjezdzalem z Yes'a z Czestochowy - dopieli wszystko na ostatni
    > guzik.

    Tez własnie planuje wyjazd z Częstochowskiego Yes'a

    > Ps dolar stoi bardzo słabo .. nie pamiętam żeby był notowany tak
    > nisko - zatem skąd taki koszt !!?? Jeśli nie masz własnego

    Kosz taki wyszedl mi po uzglednieniu tego ze muszę zabrać z sobą tez
    jakies pieniadze mysle ze jakies min 500 dolców zeby na poczatek zanim
    dostane jakas wyplate zebym miał za co życ wiec tak szacowany
    całkowity koszt to jakies 7 - 8 tyś

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-12-06 11:33:09
    Od: "Bibo999" <b...@o...pl>

> [...]
    > jakies pieniadze mysle ze jakies min 500 dolców zeby na poczatek zanim
    > dostane jakas wyplate zebym miał za co życ wiec tak szacowany

    Aha ... w moim przypadku było to 4500zł + 1000 USD (na wszelki
    wypadek). Owego 1000 nie wydałem, nie było potrzeby. Za mieszkanie
    odciągneli mi z pierwszej wypłaty - wydałem tyle co na taxi i
    jedzonko. Intrax sugeruje aby wziąść taką kwotę w razie
    nieprzewidzianych okoliczności - w sumie mądrze. Kwota oczywiście
    może byc niższa gdyż nie każdy operuje taką kasą.

  • 8. Data: 2006-12-06 11:41:58
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia 6 Dec 2006 03:25:45 -0800, s...@g...com napisał(a):
    > Kosz taki wyszedl mi po uzglednieniu tego ze muszę zabrać z sobą tez
    > jakies pieniadze mysle ze jakies min 500 dolców zeby na poczatek zanim

    Znajomy mowil, ze wziął 500$ i było to za malo. Chodziło głónie o wynajem
    mieszkania. Po prostu nie starczyło na zapłacenie kaucji i jakiegoś tam
    okresu z góry. Koniec końców wynajeli mieszkanie w kilka osób i jakoś sie
    udało.
    Adam F.
    GG# 4423822

  • 9. Data: 2006-12-06 11:46:19
    Od: s...@g...com

    Adam Franik napisał(a):

> [...]
    > mieszkania. Po prostu nie starczyło na zapłacenie kaucji i jakiegoś tam
    > okresu z góry. Koniec końców wynajeli mieszkanie w kilka osób i jakoś sie

    hmmm ja tez planuje pojechac z 2 znajomymi ... ale moze faktycznie 500
    to malo ...

  • 10. Data: 2006-12-06 12:20:43
    Od: "Bibo999" <b...@o...pl>

    Jeśli szukasz dodatkowych informacji polecam www.usa.info.pl - wejdz