PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie - ile czasu na odpowiedź? Pilne... › Re: Wypowiedzenie - ile czasu na odpowiedź? Pilne...
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wypowiedzenie - ile czasu na odpowiedź? Pilne...
    Date: Thu, 7 Dec 2006 00:35:04 +0100

    W wiadomości news:1165332714.920775.293250@80g2000cwy.googlegroup
    s.com
    a...@r...pl <a...@r...pl> pisze:

    > Nie jestem kadrowcem a mam taki problem: znajoma złożyła
    > wypowiedzenie u swojego szefa,
    > zaproponowała porozumienie stron z tereminem odejscia 30 dniowym.
    Tak nie ma. Albo wypowiedzenie (czynność jednostronna), albo porozumienie
    stron na ustalonych obustronnie warunkach.

    > Otrzymała
    > potwierdzenie ustne ale nie na piśmie.
    Czyli nic nie dostała.

    > Pytanie pierwsze: ile czasu ma szef na oficjalną odpowiedź?
    W przypadku propozycji porozumienia stron - nie ma terminu, może olać.
    W przypadku wypowiedzenia - nie ma potrzeby odpowiadania.

    > Ciąg dalszy sytuacji: po kilku dniach poprosiła jednak o podpisanie
    > wypowiedzenia,
    A po co? Złożyć na księgę pism przychodzących z potwierdzeniem na kopii, a
    jak trudności to polecony za potwierdzeniem odbioru i po wszystkim.

    > szef powiedział, że może podpisać ale zapowiedział,
    > że dopisze
    > tam klauzulę, że warunkuje swoją zgodę wykonaniem kokretnego
    > projektu przed
    > odejściem z pracy.
    Bez znaczenia. Nikogo nie obchodzi co on chce dopisać. Dostaje dokument i
    tyle.

    > Pytanie drugie: czy ma takie prawo (dołączyć klauzulę albo
    > uwarunkować zgodę)?
    W przypadku dążenia do porozumienia - może negocjować jego warunki.
    W przypadku wypowiedzenia - nie ma nawet takiej okazji.

    Jotte