PracaGrupypl.praca.dyskusjeWypowiedzenie - ile czasu na odpowiedź? Pilne... › Re: Wypowiedzenie - ile czasu na odpowiedź? Pilne...
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wypowiedzenie - ile czasu na odpowiedź? Pilne...
    Date: Wed, 6 Dec 2006 10:18:54 +0000 (UTC)

    Dnia 6 Dec 2006 01:35:10 -0800, a...@r...pl
    <a...@r...pl>
    w <1...@1...googlegroups.co
    m> napisał:

    [ ... ]

    > No to usciślając: umowa o pracę na czas nieokreślony, wiem jaki
    > jest ustawowy okres wypowiedzenia, w połowie listopada została
    > złożona chęć wypowiedzenia za porozumieniem stron - fizycznie
    > zostało złożone wypowiedzenie.

    A, czyli masz wypowiedzenie w toku, od 1 grudnia, kończy się ostatniego
    lutego.
    No chyba że nie masz podpisu na kopii, że oryginał został przyjęty.

    [ ... ]

    > No tak, tylko jak wyegzekwować od szefa ustosunkowanie się na
    > piśmie. Nie podpisał, że akceptuje, nie odrzucił, pismo leży bez
    > żadnego komentarza. Ustnie niby akceptuje, ale deklaruje, że podpisze
    > na koniec grudnia jak zobaczy wyniki projektu.

    Nijak nie wyegzekwujesz.

    > Może inaczej sformułuję pytanie: czy szef może napisać w
    > odpowiedzi na wypowiedzenie w tej konkretnej sytuacji (umowa na czas
    > nieokreslony, nie o dzieło itd.) "zgadzam się, ale pod warunkiem, że
    > pani zrobi jeszcze to i to"?

    A potem musiałby potwierdzić, że rzeczywiście zrobiłaś to i to, żeby to
    miało jakiekolwiek uzasadnienie.
    Funkcjonalnie równoznaczne jest to z podpisanie porozumienia w momencie,
    gdy zrobione jest to i to.
    W związku z tym, że to i to najproawdopodobniej nie zostanie zrobione,
    to sama możesz sobie wydedukować, że porozumienie najprawdopodobniej nie
    zostanie podpisane.

    [ ... ]

    > No tak, kłopotem jest w tym wszystkim to, że od 01.01 ma być nowa
    > praca... I jak tu do niej iść na urlopie czy zwolnieniu lekarskim...

    Urlopu to ci pewnie nie starczy, a zwolnienie lekarskie to jest w
    okolicach niewłaściwej granicy prawa.

    [ ... ]

    > No właśnie - słabo to wygląda, dlatego pytanie jak wybrnąć z tej
    > sytuacji..

    Hmm, jakby ci to, ..., nie da się?

    > Zgadzam się w 100%, niestety: sytuacja nie mnie osobiście dotyczy i
    > nie miałem możliwości doradzić przed faktem, teraz już sytuacja
    > zaistaniała i trzeba jakoś dziewczynie pomóc...

    No to sorry, dziewczynie udało się tak ładnie zaryć, że proszę siadać.

    ja czyli jakub
    Revoke.